برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ویدیو کلیپی که نشان میدهد ویروس کرونا توسط چینی ها ساخته شده !

در این پست از سایت عکس نوشته  ویدیو کلیپی که نشان میدهد ویروس کرونا توسط چینی ها ساخته شده ! را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

در این کلیپ و ویدیو که از روی کتاب و رمان نوشته شده در 40 سال پیش ساخته شده است نشان می دهد که کشور چین خود سازنده ویروس کرونا می باشد . تا بعدها با ساختن واکسن ویروس کرونا و فروش آن به تمام دنیا سود کلانی را به دست آورد .

همراه ما باشید با کلیپ دیدنی از ویروس کرونا و حدس و گمانه زنی درباره اینکه که کشور چین خود ویروس کرونا را ساخته است

ویدیو کلیپی که نشان میدهد ویروس کرونا توسط چینی ها ساخته شده !

ویدیو کلیپی که نشان میدهد ویروس کرونا توسط چینی ها ساخته شده !

کتابی که ۴۰ سال قبل کرونا ویروس و شیوع آن از کشور چین و شهر ووهان را پیش بینی کرده بود! به قدری جزییات را دقیق بیان کرده که از شنیدن و خواندنش جا می خورید!

اگر گفته های این کلیپ درست باشد، چین کل دنیا را فریب داده است!

بسیاری از داده های موجود در کلیپ درست است!

رییس جمهور چین اعلام کرد که سهام تمام شرکتهای خارجی چین را می خرد،

در حالیکه ارزش سهام این شرکتها به پایین تر حد خود رسیده بود!

بدون تعصب و جبهه گیری خاصی، تا انتها تماشا کنید، قطعا سورپرایز می شوید!

ویروس کرونا که این روز‌ها به داغ‌ترین سوژه خبری جهان تبدیل شده، بیش از ۴۰ سال پیش موضوع یک رمان علمی – تخیلی بوده است!

رمان «چشمان تاریکی» (The Eyes of Darkness) که در سال ۱۹۸۱ توسط «دین کونتز» -نویسنده آمریکایی- نوشته شده، درباره یک ویروس مرگبار به نام «ووهان-۴۰۰» است که به عنوان یک سلاح بیولوژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته شباهت ویروس جدید کرونا با آنچه در این رمان قدیمی درباره آن نوشته شده، تنها به خاستگاه آن که شهر «ووهان» چین است، محدود نمی‌شود.

دین کونتز یکی از نویسندگان پرکار معاصر است که ۱۰۵ رمان را به رشته تحریر درآورده و در مجموع، ۴۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رفته است.

از میان این تعداد رمان، رمانِ تقریباً فراموش‌شده‌ «چشمان تاریکی» اکنون پس از گذشت حدود ۴۰ سال از زمان انتشار، دوباره به واسطه شیوع ویروس جدید کرونا بر سر زبان‌ها افتاده است.

دلیل آن هم روشن است: این رمان با دقتی باورنکردنی شیوع ویروس کرونا از شهر ووهان چین را ۴ دهه قبل پیش‌بینی کرده است.

موضوع این رمان درباره مادری است که فرزندش به طرز مرموزی ناپدید شده و پس از مدتی از شهر ووهان چین (منشأ ویروس جدید کرونا) سر در می‌آورد.

مادر پسر برای یافتن او به ووهان می‌رود و در آنجا در جریان یک سلاح بیولوژیک (ویروس مصنوعی) جدید و خطرناک به نام “ووهان-۴۰۰” قرار می‌گیرد که در آزمایشگاه ساخته شده و افراد زیادی را مبتلا کرده است.

در رمان چشمان تاریکی، هر فردی که ویروس ووهان-۴۰۰ وارد بدن او شود، بیشتر از ۲۴ ساعت زنده نمی‌ماند؛ چراکه بخشی از مغز را که وظیفه کنترل اعمال ارادی بدن از جمله نفس کشیدن را برعهده دارد، نابود می‌کند.

نکته جالب تر آنکه بر اساس تصویرِ تاییدنشده‌ای که از یکی از بخش‌های این کتاب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دین کونتز در رمان علمی-تخیلی «چشمان تاریکی» از نوع تکامل‌یافته‌تری از ویروس ووهان-۴۰۰ سخن گفته که چندین دهه بعد (حدود سال ۲۰۲۰ میلادی) باعث بیماری وحشتناکی با علائم آنفلوانزا خواهد شد! طبق این تصویر ادعایی، کونتز در این رمان می‌گوید که این بیماری تنفسی جدید به سرعت در سراسر جهان همه‌گیر شده و در برابر تمام درمان‌های شناخته‌شده مقاومت خواهد کرد.

البته با وجود این شباهت‌های خیره‌کننده، میان ووهان-۴۰۰ و ویروس جدید کرونا تفاوت‌هایی نیز وجود دارد؛ از جمله اینکه ووهان-۴۰۰ یک ویروس انسان‌ساز بوده که در آزمایشگاه‌های بیولوژیک ساخته شده، اما ویروس کرونا اینگونه نیست.

تفاوت دوم مربوط به میزان مرگبار بودن این دو ویروس است؛ در حالی که میزان مرگ و میر بین افراد مبتلا به ووهان-۴۰۰ در رمان «چشمان تاریکی» ۱۰۰ درصد است، تاکنون تنها ۲ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کلمات کلیدی : ویروس کرونا چیست,ویروس کرونا در اصفهان,ویروس کرونا در قم,ویروس کرونا در کودکان,ویروس کرونا تا کی ادامه دارد,ویروس کرونا در چه دمایی از بین میرود,ویروس کرونا چند ساعت زنده میماند,ویروس کرونا علائم,ویروس کرونا در مشهد,ویروس کرونا نی نی سایت,ویروس کرونا زیر میکروسکوپ,ویروس کرونا کشنده است,ویروس کرونا از چیست,ویروس کرونا در یزد,ویروس کرونا در شیراز,ویروس کرونا درمان,ویروس کرونا درمان دارد,ویروس کرونا چند ساعت روی سطوح میماند,ویروس کرونا در افغانستان,ویروس کرونا در عربستان

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی