برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

مدل مانتو برای افراد چاق ( ترفندهای ست کردن مانتو برای افراد چاق )

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به مدل های مانتو برای افراد چاق و ست کردن لباس افراد چاق پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

مدل مانتو برای افراد چاق

همه‌ی ما در مجلات مد و فشن مدل هایی بی نقص و جذابی را می‌بینیم که اصطلاحا حتی اگر گونی به تن کنند، باز هم جذاب و تو دل‌برو دیده می شوند! معمولا هیچ نشانی از افراد با سایزهای کمتر یا بزرگ تر از نرمال را نمی توانید پیدا کنید در حالیکه بخش عمده‌ای از جامعه، در طیف بی نقص و عالی قرار نمی گیرند. اگر شما نیز به دنبال مدل مانتو برای افراد چاق هستید، تا ادامه‌ی این مطلب با ما باشید.

این روزها پشت ویترین فروشگاه ها و روی رگال مزون های معتبر مانتو، تنها سایزهای معمول و پرطرفدار دیده می‌شود و گروه افراد چاق یا اصطلاحا پلاس سایز، در حاشیه قرار می‌گیرند. اگر شما هم از این دسته افراد باشید، احتمالا از پیدا نکردن لباس‌های مورد علاقه تان  در سایزهای بزرگ خسته شده‌اید. علاوه بر آن، برخی مدل مانتوهای موجود در بازار، افراد را از حالت عادی نیز چاق تر نشان می دهند. پس بهتر است با مدل مانتوهای مناسب برای افراد چاق آشنا باشید تا دست به انتخاب های مناسب تری بزنید.

در ادامه ی این نوشته، چند مدل مانتو برای افراد چاق معرفی می‌کنیم و به بررسی نکاتی می پردازیم که افراد پلاس سایز حین انتخاب مانتو باید به آن توجه کنند.

شناخت فرم بدن؛ گام اول انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق

با این که در یک دسته بندی کلی، تمام افراد پلاس سایز با فرم های بدنی گوناگون، برچسب چاقی می گیرند، اما اینکه تجمع چربی ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می خورد یا اصطلاحا فرم هیکلی فرد، در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق بسیار مهم است. برای مثال افرادی با فرم بدنی سیبی شکل، بهتر است مانتوهایی راسته و آزاد را انتخاب کنند در حالی که برای فرم بدنی مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می‌شوند جذابیت بیشتری دارند؛ در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

مانتوهای کمربند دار را فراموش نکنید

مانتوهایی که در قسمت کمر لباس تنگ می شوند، انتخاب خوبی برای همه نوع فرم های بدنی پلاس سایز محسوب می شوند. این مانتو را به خصوص برای افرادی که کمر باریک تری نسبت به باسن و سینه ها دارند پیشنهاد می کنیم.

راه راه عمودی، یک تکنیک همیشگی برای مانتو پلاس سایزها

این تکنیک‌ را برندهای معروف طراحی لباس دنیا برای دوخت لباس‌های پلاس سایز به کار می‌برند. راه راه عمودی باعث می‌شود که هیکل شما در محور عمودی کشیده‌تر دیده شود. اگر تمایل به پوشیدن رنگ های شاد دارید، در نظر داشته باشید که داشتن این پترن به خنثی کردن اثر رنگ های شاد در بزرگ‌تر نشان دادن هیکل کمک می کند.

رنگ های تیره، رمز موفقیت در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق

اگر شما هم در دسته پلاس سایزها قرار می گیرید از رنگ های تیره مثل سرمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی غافل نشوید. این رنگ ها با ایجاد خطای دید برای بیننده فرم بدن شما را لاغر تر نشان می‌دهد. این نکته ی اساسی به آن معنی نیست که باید رنگ های شاد را به کلی کنار بگذارید؛ در ادامه راه و روش استفاده از رنگ های روشن و شاد برای افراد پلاس سایز را بررسی می کنیم.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی