برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

قالی تبریز بهتره یا قالی کاشان- قالیشویی مادر

طبق بررسی سایت قالیشویی مادر madar1404.com قالی کاشان و همچنین قالی تبریز از معروف‌ترین برندهای قالی در جهان که به شمار می‌روند. عموماً افرادی که قصد خرید قالی را دارند حین خرید آن بین خرید قالی کاشان یا قالی تبریز دچار شک و تردید می‌شوند و تصمیم‌گیری برایشان سخت می‌شود. خوب است بدانید که کاشان به‌عنوان پایتخت فرش جهان و تبریز به‌عنوان شهر جهانی بافت قالی به شمار می‌روند که هر دو این شهرها دارای محصولات مرغوب و اصیل جهت بافت قالی هستند.

ازاین‌رو قالی‌های تولید این شهرها از اقصی‌نقاط جهان خواهان زیادی دارد. مشابه صادرات قالی کاشان و تبریز در دنیا نمونه‌ای وجود ندارد. اگر به دنبال شناخت بهتر قالی کاشان و تبریز برای انتخاب بهتر میان این دو قالی شگفت‌انگیز هستید تا پایان این مقاله با ما باشید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و مقایسه قالی تبریز و کاشان بپردازیم که حتماً می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و در انتخاب بهتر به شما کمک کند. در ادامه ابتدا با ویژگی‌های خاص هریک از قالی‌ها آشنا شده سپس تفاوت آن‌ها را خواهید یافت. همچنین توصیه می‌کنیم جهت شستشو و دریافت هرگونه خدمات دررابطه‌با قالی کاشان یا قالی تبریزتان به یک قالیشویی خوب مراجعه کنید. برای دریافت خدماتی عالی می‌توانید به بهترین قالیشویی یعنی قالیشویی غرب مراجعه کرده و از کیفیت خدمات آن مطمئن باشید.

ویژگی‌های قالی تبریز

7360977.jpg (300×168)

 

یکی از رقبای سرسخت قالی کاشان، قالی تبریز است. قالی تبریز با طراحی منحصربه‌فرد و زیبایی که دارد در بازار فرش ایران دارای جایگاهی ویژه و مناسب است. خوب است در ابتدای کار بدانید که عموماً قالی‌های تبریز با الگوبرداری از متدهای کشور ترکیه تولید می‌شوند که به آن‌ها ظرافت و زیبایی خاصی می‌بخشد. در واقع ساختار و اساس قالی تبریز با گره ترکی عجین شده و برای تولید آن از الیاف پنبه و ابریشم استفاده شده است. قالی تبریز به دلیل داشتن ریزبافت بالایی که در بافت آن به کار گرفته شده است شبیه به فرش دستبافت تبریز هستند. اگر بخواهیم از جنس نخ تار قالی تبریز حرفی بزنیم باید به شما بگوییم که جنس آن‌ها از پنبه و نخ خاب و نخ پود فرش از جنس پشمی است. البته بعضی از قالی‌های تبریزی با گل‌های ابریشمی تولید می‌شوند که طبیعتاً دارای قیمت بالاتری نیز هستند. قالی تبریز دارای طرح و نقشه بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای نیز هست. طرح‌های زیبا و اصیلی همچون طرح اسلیمی ترنج دار و لچک دار در انواع مینا خانی، گلدانی، درختی، خطیبی و سالاری.

یکی از شاخصه‌های بارز و معروف قالی تبریز استفاده از رنگ‌های سایه‌روشن است. رنگ‌های به‌کاررفته در فرش ماشینی تبریز بسیار شاد و جذاب بوده و برگرفته از طرح‌های فرش اصیل دستباف تبریز می‌باشد. همچنین خوب است بدانید که بالا بودن تعداد گره‌ها در قالی تبریز نشان‌دهنده کیفیت بالای آن خواهد بود. کشورهای اروپایی بسیاری از طرف‌داران قالی تبریز هستند ازاین‌رو میزان صادرات این قالی از ایران بسیار زیاد است. قالی‌های باکیفیت ماشینی تبریز را می‌توان در سایزهای کوچک و بزرگ و همچنین سایزهای سفارشی تهیه نمود. اگر به دنبال از رنگ‌ها بقالی تبریز متناسب با دکوراسیون منزل خود هستید خوب است بدانید که قالی تبریز با رنگ تیره مناسب با فضای سنتی و رنگ‌های روشن آن مناسب دکوراسیون‌های مدرن است. اگر در منزلتان یکی از قالی‌های تبریز را دارید سعی کنید حتماً برای شستشو و دریافت هر خدمات دیگر به یک قالیشویی خوب مراجعه کنید. برای دریافت خدماتی عالی می‌توانید به بهترین قالیشویی یعنی قالیشویی غرب مراجعه کرده و از کیفیت خدمات آن مطمئن باشید.

منبع : تفاوت قالی کاشان با تبریز

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی