برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چه ترقه هایی برای چهارشنبه سوری خوب است

در این پست از سایت عکس نوشته و پروفایل چه ترقه هایی برای چهارشنبه سوری خوب است را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

در روز چهارشنبه سوری افراد زیادی با خریدن انواع ترقه و مواد منفجره و ترکاندن آن این روز را جشن می گیرند . ولی بسیاری از این ترقه ها دارای خطرات زیادی هستند و جزو ترقه های پرخطر به حساب می روند . هر ساله با شروع چهارشنبه سوری تعداد زیادی افراد مصدوم شده به وسیله ترقه راهی بیمارستان ها می شوند . در برخی موارد این ترقه ها حتی باعث مرگ نیز می شود . اما در این بخش از سایت عکس نوشته جند نمونه مواد منفجره و ترقه بی خطر مخصوص چهارشنبه سوری را به شما معرفی خواهیم کرد .

چهارشنبه سوری سال 98 را با ترقه های بی خطر به روزی خوش مبدل کنید …

چه ترقه هایی برای چهارشنبه سوری خوب است

انشای چهارشنبه سوری پایه هفتم – انشا خنده دار درباره چهارشنبه سوری

آشنایی با ترقه های بی خظر و ایمن برای روز چهارشنبه سوری :

۵– چلچله و فشفشه

مواد محترقه چلچله بسیار جالب طراحی شده است که به جای ترقه های پرخطر می توانید از آنها استفاده کنید. بچه ها از صداهای آتش بازی و نورافکنی شاد و خوشحال می شوند. فشفشه ها همان طور که می دانید از وسایل آتش بازی بی خطر و زیبا هستند که بچه ها آنها را خیلی دوست دارند.

۴– کهکشان

در شب چهارشنبه سوری بچه ها عاشق رنگ آتش هستن که همه جا را روشن و زیبا می کند. مواد محترقه بی‌خطر کهکشان ها برای همه از بچه ها گرفته تا بزرگترها زیبا و مهیج هستند. شما می توانید در کنار هم از دیدن کهکشان های زیبا و پرنور استفاده کنید.

۳– آبشار

یکی دیگر از مواد بی خطر برای چهارشنبه سوری آبشار ها با ارتفاع های مختلف هست که بسیار جذاب می باشند. از این مواد محترقه حتی در مجالس عروسی و جشن ها نیز استفاده می کنند. اگر می خواهید دل بچه های خوشگل و زیبای خود را شاد کنید می توانید برایشان آبشاری های زیبا و پرنور را بخرید و آنها را در چهارشنبه آخرسال شاد کنید.

۲– منورهای رنگی

منورهای رنگی نیز یکی دیگر از مواد محترقه ایمن برای استفاده در چهارشنبه سوری می باشد. این منورها به هنگام روشن شدن در تاریکی زیبایی خاصی به آسمان می بخشند و می توانند اوقات خوشی را برای یک تفریح خانوادگی در سه شنبه آخر سال رقم بزنند.

۱– بالون آرزوها

بالون آرزوها ابتدا در شرق آسیا و در مراسم های مهم استفاده می شد. این بالون‌های کاغذی به خصوص در تعداد زیاد بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند. به گونه ای که حتی تا ساعت می توانند افراد زیادی را مجذوب تماشای خود کنند. بسیاری از مردم دنیا معتقدند که پرواز دادن این بالن ها خوش شانسی به همراه دارد. به دلیل بی خطر بودن این وسیله می تواند جایگزین ترقه های پرخطر امروزی باشد .

نحوه درست کردن ترقه و وسایل آتش بازی در خانه :

هنگامی که سن شما از حدی بگذرد، دیگر فشفشه بازی برایتان چندان لذت بخش و هیجان انگیز نخواهد بود! اینجاست که باید علم خود را به سیم آتشزا (سیم های ظرفشویی قدیمی که در ویدئو زیر مشاهده می‌کنید.) بروزرسانی کنید! این شاید مربوط به شیمی پایه باشد ولی به سادگی با استفاده از آن می‌توانید آتش بازی زیبا و واقعا چشمگیری را برای جشن های ملی و مذهبی راه بیاندازید.

سیم آتشین از اکسیداسیون سریع آهن و کربن می‌گیرد. با توجه به اینکه سیم های معرفی شده دارای رشته های بسیار نازک هستند، سطح گسترده ای از سیم ها در معرض اکسیداسیون قرار می گیرد. پس از اینکه سیم ظرفشویی آتش می‌گیرند، آهن با اکسیژن واکنش داده و به Fe2O3 و Fe3O4 تبدیل می‌شود.

سیم آتشین هزاران تکه سیم آتشین را به اطراف پرت می‌کند. پس اکیدا از استفاده از سیم آتشین در مکان هایی که امکان آتشسوزی و انفجار وجود دارد خودداری کنید. همچنین موقع آتشبازی برای به حداقل رساندن خطرات سوختگی حتما از کلاه و عینک ایمنی و دستکش های مخصوص استفاده کنید. همچنین موقع آتش بازی تنها از لباس های پنبه ای و پشمی استفاده کنید و از پوشیدن لباس هایی با الیاف مصنوعی و قابل اشتعال و ذوب شدن بپرهیزید.

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی