برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

متن تبریک روز پدر 98 – متن جدید تبریک روز پدر – متن زیبا تبریک روز پدر

متن تبریک روز پدر 98 – متن جدید تبریک روز پدر – متن زیبا تبریک روز پدر و متن های عاشقانه برای تبریک روز پدر و بهترین متن مخصوص روز پدر و متن به مناسبت روز پدر و متن های فرا رسیدن روز پدر در سال 98 و جملات و نوشته های جدید روز پدر و متن و جملات تبریک روز مرد سال 98 را در این پست از سایت عکس نوشته قرار دادیم .با مجموعه ای از متن های جدید و زیبا و عاشقانه برای تبریک روز پدر در سال 98 درخدمت شما عزیزان هستیم . 💖💖💖

🔵🔴سایت عکس نوشته فرا رسیدن روز پدر و روز مرد را به همه پدران عزیز و دوست داشتنی تبریک می گوید . امیدوارم از متن های جدید و عاشقانه و زیبا مخصوص روز پدر و روز مرد سال 98 لذت ببرید . ❤💗💔

متن تبریک روز پدر 98 - متن جدید تبریک روز پدر - متن زیبا تبریک روز پدر

متن تبریک روز پدر 98 – متن جدید تبریک روز پدر – متن زیبا تبریک روز پدر

متن تبریک روز پدر 98 - متن جدید تبریک روز پدر - متن زیبا تبریک روز پدر

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

میگن خداوند به هر كسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می كنم. روزت مبارك.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

زندگی و زیستن را در كنار تو دریافتم. مرد زندگی ام به اندازه تمام لحظه های زیستنت دوستت دارم. روز یكی شدن مان را به تو تبریك می گویم و از خدا می خواهم سالیان سال سایه ات بالای سرم باشد.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

لطیف ترین یاس های سپید ار در میان حریری هفت رنگ از ابریشم می پیچم و آن دسته گل را به غنچه هایی ازگل سرخ وزین كرده و تقدیمت می كنم . همسرم دوستت دارم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال هست افتخارم . پدرجان باش و با بودنت باعث بودن من باش.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

من به تو دل دادم و به چشمان تو خندیدم . به تو پیوستم و تا ابد و تا همیشه دوستت دارم . روز مرد را با یك دنیا عشق به تو تبریك می گویم . امیدوارم شمع وجودت روشن و زندگی ات همیشه سبز باشد.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست، این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . روزت مبارک باد.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است … روزت مبارک .

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بی كسی ها با توباشد/تمام لحظه های خوب یك عمر/به جزء دلواپسی ها با تو باشد…..پدر عزیزم روزت مبارك.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد كه برای من در جهان بهترین هستید. روز پدر مبارك.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر عزیزم روزت مبارك

💙❤💜💚💖🧡💛💗

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می كنیم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر خوبم به ذهنم سپرده ام كه غیر از تو به كسی فكر نكنم، به چشمانم یاد داده ام كه جز تو نبیند و در روز مرد هدیه ام برای تو قلبی است كه تا ابد می تپد.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم یك شاخه گل ، یك دنیا مهربانی ، به تو كه هم گلی و هم مهربانی . روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت روز مرد تقدیمت می كنم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

روز پدر بهانه است كه بگوییم همیشه به داشتن پدری چون شما افتخار میكنیم و همیشه این جمله زیبای شما را به یاد دارم كه گفتی هیچ وقت موفقیت بزرگی بدون پشتكار مقدور نیست. امیدوارم همیشه در زندگی موفق و شادكام باشید.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر عزیزم

ای كاش توان آن را داشتیم كه از عرش تا فرش را برایت گلباران كنیم و بر دستان پر از مهر و عاطفه ات كه مظهر عشق و ایثار است بوسه زنیم تو در تمام طول سالهای عمرمان و حتی در نبود مادرمان، همچون خورشیدی بر زندگیمان تابیدی. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گوییم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

ای شبنم عشقت كه زیباترین شبنمی بود كه روی گلبرگ های قلبم نشست. بدان كه تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم،

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم و گل ها را در باغچه دلت می كارم تا بدانی چقدر دوستت دارم . روز پدر مبارك.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم. دلم را به تو بهترین امینم سپردم. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد/به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت/خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را/با تمام وجودم دوستت دارم. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

تندیس جاودانه ایثار و فداکاری، پدر نازنینم

به کمال روح انسان، به حیات جسم ، به تمام دنیا، به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان، به خدای جسم و روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر بزرگوارم،

تو گرانمایه ترین تصویری

من اگر قاب تو باشم کافی است.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و سایه بلندت همواره بر سر ما باشد.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم،

همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم. روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

تقدیم به بهترین همسر دنیا

همسر عزیزم،هزاران شاخه گل را با تمامی وجود تقدیمت میکنم و به خاطر تمامی خوبیهایت بر دستانت بوسه میزنم و این روز را به همراه فرزندانمان به تو بهترینم تبریک میگویم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

پدر عزیزم

به خاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی، با تمام وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر ماه، تو را دوست دارم، تو را که زاده فصل سبز انتظاری. تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق هدیه میکند. عزیزم روزت مبارک

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم، یک باغ گلهای یاس و میخک ، یک دریا عشق و اشتیاق و پولک، یک حس پاک و یک قلب بی قرار و کوچک فقط می خواهد بگوید عزیزم روزت مبارک.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم، از وقتی شریک زندگی ام شده ای، هر روز بیشتر از دیرروز دوستت دارم، وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است.

💙❤💜💚💖🧡💛💗

همسر عزیزم!

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را،

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم.

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود.

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی