برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

بسته معیشتی کرونا کی واریز می شود و به چه کسانی تعلق می گیرد

در این پست از سایت عکس نوشته و پروفایل بسته معیشتی کرونا کی واریز می شود و به چه کسانی تعلق می گیرد را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

دولت قرار است بسته معیشتی برای آن دسته از کسب و کارهایی که درآمد خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست داده اند و متحمل ضرر شده اند واریز کند . جزئیات این بسته معیشتی را در ادامه از سایت عکس نوشته قرار دادیم .

همراه ما باشید با جزئیات کامل بسته معیشتی کرونا و زمان واریز اولین یارانه بسته معیشتی کرونا …

بسته معیشتی کرونا کی واریز می شود و به چه کسانی تعلق می گیرد

بسته معیشتی کرونا کی واریز می شود و به چه کسانی تعلق می گیرد

دولت از روزهای گذشته با جلسات پی در پی در صدد حمایت از کسب و کارهای بدون درآمدهای ثابت بر آمده است.

کسب و کارهای که بر اثر شیوع ویروس کرونا و عدم خرید عمومی جامعه با کسادی خاصی همراه شده اند.

حمایت هایی از جمله تعویق اقساط بانکی ، تعویق قبوض برق و آب، بخشش اجاره بها توسط سازمان بنیاد مستضعفان و همچنین انواع حمایت های لازم که از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است.

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره جزئیات ارائه بسته معیشتی کرونا توضیحاتی داد.

رقم بسته معیشتی برای کرونا را سازمان برنامه و بودجه مشخص می‌کند و وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

فقط شناسایی مشمولان این بسته بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و جزئیات بیشتری در خصوص آن هنوز اعلام نشده و مقرر شده تا سازمان برنامه و بودجه معیارهای مد نظر برای تعیین افرادی که این بسته به آن‌ها تعلق می‌گیرد را به وزارت رفاه اعلام کند.

پرداخت وام قرض الحسنه ۲ میلیون تومانی به ۴ میلیون نفر

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: حدود ۷ میلیون نفری را شناسایی کردیم که قرار است تحت حمایت ۲ بسته معیشتی ویژه قرار دهیم.

۴ میلیون نفر دیگر کسانی هستند که شرایطشان به نوعی است که به آن ها ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

چه کسانی مشمول دریافت واریز ماهانه 200 تا 600 هزارتومانی می شوند؟

دولت دو بسته حمایتی برای شاغلان فاقد درآمد ثابت در دستور کار دارد یکی بحث خرید اعتباری به گونه‌ای که کارگران ساختمانی و کارگران فصلی و روزمزد و دستفروشان و رانندگان تاکسی و کارگران رستوران‌ها می‌توانند یک تا دو میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند.

در برآورد اولیه ما حدود سه میلیون خانوار مشمول این طرح شناسایی شده اند و این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد است و پس از ثبت نام متقاضیان و استحقاق سنجی افراد، به نوبت پرداخت خواهد شد، در مرحله دوم حدود یک و نیم میلیون خانواری که حتی دارای درآمد متغیر هم نداشتند توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

مبالغ دریافتی این افراد برای خانوار یک نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوار دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، خانوار سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

۳ میلیون نفر کسانی هستند که از درآمد ثابت ندارند و مشمول دریافت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در ماه خواهند شد.

این وام ۱۲ درصد سود دارد که ۸ درصد آن را برنامه و بودجه پرداخت می کند. دریافت وام نیاز به ضامن ندارد و با کارت یارانه قابل پرداخت است. روزهای پایانی اسفند ماه زمان پرداخت بسته حمایتی از افراد آسیب دیده از کرونا است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: این رقم ۳۰ ماهه بازگردانده می شود که ۳ ماه تنفس دارد و اقساط آن ماهی ۸۰ هزار تومان است.

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی