برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

مانتوی رنگ بنفش را با چه لباس و شالی ست کنیم؟

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی بنفش با لباس و شال متناسب با رنگ بنفش پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست مانتوی بنفش

موسسه ی پنتون، رنگ سال ۲۰۱۸ را فرابنفش یا Ultra violet معرفی کرده و در تعریف خود از این رنگ، جملات زیر را به کار برد:

سنبلی از گستره ی شب‌های بی انتها که به ما جرأت قدم گذاشتن به راه‌های جدید را می دهد.
رنگ بنفش معمولا به عنوان یک سنبل فانتزی ولاکچری به ذهن می‌آید که در صنعت پوشاک آن را به تن ملکه ی انگلیس و سایر افراد خاندان سلطنتی می‌بینیم و هر کسی ریسک پوشیدن این رنگ را به جان نمی‌خرد.

این رنگ در نقطه ای وسط طیف رنگ های سرد تا گرم قرار می‌گیرد و یک رنگ معتدل به حساب می‌آید. این خاصیت رنگ بنفش می‌تواند از آن یک رنگ آرام بخش و در عین حال مهیج بسازد.

تا همین چند سال پیش استفاده از رنگ های شاد و چشمگیری مثل بنفش در جامعه ی ما چندان مرسوم نبود اما اخیرا با رشد ارتباطات و افزایش سواد فشن در بین تولیدکنندگان و خریداران، به تدریج رنگ های شاد و روشنی مثل زرد، بنفش و مرجانی به شکلی ایرانیزه شده وارد پوشش بانوان ایرانی شده اند. رنگ بنفش هم می‌تواند به عنوان یک گزینه ی جذاب برای ساخت ست های بهاره در نظر گرفته شود و هم در فصول سرد سال، در کنار رنگ های گرمی مثل قرمز و زرد به کار برده شود. دانستن نکات ریز علم رنگ شناسی و آشنایی با ست های جدید و جذابی که در دنیای مد با رنگ بنفش ساخته می‌شود، این امکان را به شما می‌دهد که از این رنگ سخت و پرریسک بیشترین بهره را ببرید. در ادامه با دو دسته بندی ست های بهاره و زمستانه، به معرفی استایل های ترند شده و هیجان انگیز با مانتوی بنفش می‌پردازیم.

ست مانتوی بنفش

ست مانتوی بنفش

  • ست های بهاره/تابستانه با مانتوی بنفش

رنگ بنفش، طیف گسترده ای از رنگ ها از بادمجانی تا یاسی روشن را شامل می‌شود. هر چه در این طیف به سمت تناژ تیره ی رنگ بنفش پیش می‌رویم، مکمل های این رنگ روشن‌تر می‌شود به طوریکه رنگ زرد را معمولا به عنوان مچ اصلی بادمجانی می‌بینیم که ترکیب فوق العاده ای در کنار یکدیگر می‌سازند. پیشنهاد ما برای ترکیب رنگ زرد و بادمجانی، استفاده از رنگ تیره در آیتم های اصلی و انتخاب اکسسوری های زرد به عنوان تزئین استایل است. به عنوان یک پیشنهاد گوشواره ها، بند ساعت، فریم عینک و کیف دستی می‌توانند به رنگ زرد انتخاب شوند. اگر قصد اضافه کردن یک رنگ سوم در کنار این ست شاد و هیجان انگیز را دارید توصیه ما رنگ سفید است.

ست مانتوی بنفش

ست مانتوی بنفش

اگر در طیف رنگ زرد کمی پس و پیش برویم، به رنگ های نخودی و نارنجی می‌رسیم. این دو رنگ بعد از زرد، مچ های خوبی برای رنگ بنفش محسوب می‌شوند که در پوشش های گرم بیشتر کاربرد دارند. اگر از طرفداران رنگ بنفش هستید باید در خرید آیتم هایتان رنگ های نخودی، بژ و اکر را مد نظر قرار دهید.

ست نارنجی با مانتوی بنفش

برای ساخت ست بعدی، به یک سرهمی خنثی (سفید،مشکی،طوسی) نیاز دارید. در این تکنیک، یک المان بنفش(مثلا کمربند) را به سرهمی اضافه می‌کنیم تا آماده ی مچ شدن با مانتوی بنفش باشد. کیف دستی بنفش و گوشواره های حلقه ای بزرگ رزگلد می‌توانند جزئیات تکمیل کننده ی این ست باشند.

ست رنگ های خنثی با مانتوی بنفش

گفتیم که رنگ بنفش خاصیتی متعادل دارد و هم با رنگ های سرد و هم گرم ست های معقولی را می‌سازد. در ترکیب های بهاره/پاییزه ی مانتوی بنفش، کاربرد رنگ آبی را بیشتر می‌بینیم. در این ست ها معمولا از تناژ روشن رنگ بنفش ( نزدیک به یاسی) استفاده می‌شود که همخوانی خوبی با رنگ ها سرد پاستلی دارند. در این مدل ست ها بهتر است قانون حداقل دو آیتم همرنگ را رعایت کنید که انتخاب هایتان از سر ناچاری به نظر نرسد!

ست مانتوی بنفش

ست مانتوی بنفش

بهار، فصل پترن های گل گلی و استایل های ویمسیکال است. اگر از طرفداران شومیز های سفید گلدار هستید، یک مانتوی بنفش روی آن می‌تواند انتخاب جذابی باشد به شرط اینکه کفش یا کیف خود را نیز از طیف بنفش انتخاب کنید.

ست های گل گلی با مانتوی بنفش

فصل بهار، زمان خوبی برای ترکیب کردن رنگ های شاد و سرزنده در کنار یکدیگر است. اگر مانتوی بنفش پررنگی دارید، می‌توانید اکسسوری ها و آیتم های صورتی خود را در کنار آن بچینید و راجع به ترکیب آنها تصمیم بگیرید. رنگ صورتی در کنار مانتوی بنفش می‌تواند در ست کیف و کفش، شومیز و کفش یا روسری و کفش استفاده شود. روسری های پترن داری که در طراحی آنها از هر دو رنگ بنفش و صورتی استفاده شده است، مکمل خوبی برای این ست هستند.

ست صورتی با مانتوی بنفش

بیشتر دخترها، راه های زیادی برای ساخت استایل های خنثی با تیشرت های خاکستری را میدانند. جین مام استایل، شلوار نخی فاق بلند یا شلوار چرم مشکی گزینه های خوبی برای ترکیب شدن با تیشرت خاکستری هستند. حاصل این کار یک ست خنثی و کژوال است که می‌توانید مانتوی بنفش را با خیال راحت به آن اضافه کنید. در همچین ترکیبی، ست کردن رنگ کفش با مانتو و رنگ کیف با شلوار یک تکنیک کاربردی است.

ست کردن رنگ های خنثی با مانتوی بنفش

اگر از میان چند رنگ کیف دستی، مطمعن نیستید چه رنگی را با مانتوی بنفش تان ست کنید، می‌توانید هر دو را با هم به دست بگیرید! انداختن دو یا چند کیف روی شانه یا دست گرفتن بیش از یک کیف، از تکنیک های جدیدی است که امسال به این صنعت وارد شده و موافقان و مخالفان زیادی دارد. در مورد ست بنفش، رنگ کیف دوم می‌تواند شامل قرمز، صورتی، آجری یا شرابی باشد.

ست مانتوی بنفش

ست مانتوی بنفش

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی