برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

در عکس نوشته اکیا برای تلگرام شما کاربران عزیز می توانید عکس نوشته های زیبا از اکیا یا سریال عشق بی پایان را مشاهده کنید که می توانید از آن در مکالمات خود در شبکه اجتماعی و مجازی استفاده کنید و …

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

دلتنگم! دلتنگ روزهای مملو از صداقت، روزهای سکوت، روزهای آرامش دلتنگ سکوت های پر از فریاد دلتنگ سِیر پرشتاب و بی اشتباه دلتنگ پای پر آبله و قلب خستگی ناپذیر دلتنگم! کاش باری دیگر مجال حرکت یابم کاش دوباره اشک میهمان هر لحظه کویر چشمانم می شد کاش می شد دوباره دست بر زانو بزنم و قد علم کنم انگار خستگی سالهاست با وجودم عجین شده و توانم را فرسوده مرا ببخش! باری دیگر، مثل همان هزار بار قبلی مجالی دیگر نصیبم کن فرصتی نمانده!

داستان سریال اکیا :

کمال پسری جوان است که در محله‌ای فقیرنشین زندگی می‌کند. پدر او (حسین) آرایشگر است و مادرش (فهیمه) دوست دارد که کمال با برادر بزرگترش به نام تارک و خواهر کوچکش به نام زینب به خوبی و خوشی کنارهم باشند. نیهان هم دختری است که در نقطه‌ای دیگر از شهر در خانواده‌ای پولدار زندگی می‌کند و برادر دوقلویی به نام اوزان دارد. نیهان، پدرش (اوندر) را خیلی دوست دارد و مادری خودخواه به نام ویلدان دارد. ویلدان می‌خواهد که نیهان با پسری به نام امیر ازدواج کند ولی نیهان او را دوست ندارد. کمال و نیهان اولین بار یکدیگر را در اتوبوس می‌بینند و نیهان که طراح است، صورت کمال را نقاشی می‌کند. یک ماه بعد، روز تولد نیهان، کمال و دوستش (صالح) در یک مرکز خریدa آن نقاشی را می‌بینند. نیهان هم برای تولدش مهمانی گرفته و دوستانش را دعوت کرده است. دوست صمیمی او (یاسمین) و همین‌طور امیر هم در آن مهمانی هستند. امیر در مهمانی با یک مرد که در حال رقصیدن با نیهان است دعوا می‌کند. نیهان هم عصبانی شده و از آنجا بیرون می‌رود و به سمت قایقش می‌رود. با عصبانیت می‌خواهد قایق را راه بیاندازد که ناگهان پایش به طناب گیر می‌کند و داخل آب می‌افتد. در حال غرق شدن است که بلافاصله کمال او را نجات می‌دهد. از این لحظه رابطه آن دو شروع می‌شود. یک روز امیر نقشه‌ای می‌کشد تا به نظر برسد اوزان دختری را کشته است. برای لو ندادن او به پلیس هم نیهان مجبور به ازدواج با او می‌شود. روز بعد که کمال از نیهان خواستگاری می‌کند، او “نه” می‌گوید، کمال هم تا مدتی افسرده می‌شود تا این که به زونگولداک منتقل می‌شود. چهار سال بعد در معدنی که کمال کار می‌کند حادثه‌ای رخ می‌دهد و کمال رئیسش (حقی) را نجات می‌دهد. به همین دلیل حقی او را برای دستیاری خود انتخاب می‌کند. یکسال بعد از آن اتفاق کمال پیش خانواده خود بر می‌گردد و برای نیهان با امیر رقابت می‌کند.

 

 

 

 

 

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام
عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

 

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام
عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

 

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

 

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام
عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

 

عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام
عکس نوشته سریال اکیا برای تلگرام

 

سریال اکیا که نام دیگر آن سریال عشق بی پایان است مدتیست از شبکه جم تبلیغ میگردد و قرار است فیلم اکیا از این شبکه پخش گردد .

اکیا Kara Sevda سریال درام ترکیه ای است که از سایت فیلم imdb امتیاز 7.6 از 10 را دریافت کرده است که نشانگر آن است که این فیلم هم آنچنان چنگی به دل نمیزند .

سریال اکیا که نام اصلی آن سریال عشق بی پایان است و نام انگلیسی این فیلم Endless Love می باشد قرار است تا مدتی دیگر از شبکه جم پخش گردد .

سریال عشق بی پایان را پس از دوبله تصمیم بر تغییر نام برای پخش گرفته شده است که دلیل تغییر نام عشق بی پایان به اکیا را در زیر ذکر کرده ایم .

در سریال عشق بی پایان نام نیهان به اکیا تغییر پیدا کرده است که همین باعث تغییر نام فیلم عشق بی پایان به اکیا شده است .

این تغییر نام توسط خود شبکه جم صورت گرفته و اینطور که گفته شده اسپانسر مالی برای خرید و دوبله این فیلم این تصمیم را گرفته است .

بازیگران سریال اکیا از مطرح ترین بازیگران سریال های ترکیه ای است که از شبکه های ماهواره ای پخش میگردد که دو بازیگر اصلی این فیلم شهرت بسیار دارند .

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی