برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ست زنگ زرشکی ( شال، مانتو، روسری، کیف )

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن لباس زرشکی  با کیف و شال متناسب با رنگ زرشکی پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

به مانتو زرشکی چه روسری میاد

رنگ زرشکی با این‌که رنگ سخت و پر ریسکی برای ست کردن به نظر می‌رسد٬ اما پتانسیل این را دارد که با خیلی از رنگ‌ها به راحتی ست شود. این رنگ از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش به وجود می‌آید. رنگ‌هایی که در کنار رنگ زرشکی قرار می‌گیرند در درخشندگی و جلوه ی آن تاثیر بسزایی دارند. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که به مانتو زرشکی چه روسری میاد؟ تا آخر این نوشته با رادیومدا همراه باشید.

در پست ست کردن مانتو هزاران نکته در مورد ست کردن و هارمونی رنگ ها گفتیم ولی خالی از لطف نبود این مقاله رو اختصاصی در مورد رنگ زرشکی و نکات ست کردنش آماده کنیم.

در این مقاله سعی کرده‌ایم به رنگ‌هایی که برای ست کردن به عنوان شال رو روسری با رنگ زرشکی گزینه های مناسبی هستند اشاره کنیم:

استایل رسمی با رنگ مشکی

برای اینکه با یک مانتوی زرشکی استایل رسمی درست کنید می‌توانید از رنگ مشکی استفاده کنید.

رنگ مشکی از درخشندگی رنگ زرشکی کم می‌کند اما استایل شما را تبدیل به یک استایل رسمی و مناسب برای مراسم های خاص و جلسات و همایش‌ها می‌کند. در پست ست رنگ مشکی نکات کاربردی ای رو براتون آماده کردیم که میتویند ازش استفاده کنید.

استفاده از شلوار و کیف و کفش مشکی نیز در کنار مانتوی زرشکی برای یک استایل رسمی شدیدا پیشنهاد می‌شود.

 

سبز ارتشی یا سبز لجنی در کنار مانتوی زرشکی

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم رنگ زرشکی ترکیبی از دو رنگ قرمز و بنفش است بنا بر این با رنگ سبز که مکمل رنگ قرمز است به راحتی ست می‌شود و ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد‌. اگر هم دوست دارید در مورد ست رنگ سبز اطلاعات بیشتری کسب کنید میتونید به مقاله اختصاصی مراجعه کنید.

ترکیب مانتوی زرشکی و شال زرد

شال و روسری و اکسسوری‌های زرد رنگ٬ می‌توانند مکمل‌های بسیار مناسبی برای مانتوی زرشکی باشند که درخشندگی رنگ زرشکی را چنین برابر می‌کنند. این ترکیب را به افراد لاغری که طرفدار استایل ماکسیمال هستند توصیه می‌کنیم.

البته پیشنهاد میکنم مقاله ست رنگ زرد رو حتما بخونید که نکات مهمی هست که نباید ازش غافل بشید.

ترکیب رنگ کرمی در کنار مانتوی زرشکی

اگر اهل ست کردن رنگ‌ها در کنار هم باشید حتما یک‌بار از این ترکیب استفاده کرده‌اید. ترکیبی جذاب که باعث روشن‌تر شدن رنگ زرشکی می‌شود و در کنار یک دست کیف و کفش کرمی رنگ می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد. پیشنهاد ما به شما این است که همین امروز به کمدا سر بزنید و برای مانتوی زرشکی رنگ خود کیف و کفش و شلوار و روسری کرم رنگ تهیه کنید. از جادوی جذابیت این دو رنگ در کنار هم قطعا شگفت زده خواهید شد.

مانتوی زرشکی و شال سفید

اکثر ما یک شال سفید در کمدمان داریم که با هررنگ مانتویی قابل استفاده است. زرشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سفید به بیشتر دیده شدن و جلوه‌ی مانتوی زرشکی شما کمک زیادی خواهد کرد.

مانتوی زرشکی و شال خاکستری

خاکستری از آن دسته رنگ‌هایی است که به دلیل خنثی بودن به راحتی با هر رنگی ست می‌شود.

یک شال یا روسری خاکتری ساده یا با طرح های خاکستری پر رنگ و یا مشکی ترکیب بسیار جذابی ایجاد می‌کند به شرط اینکه از شلوار و کیف و کفش مناسب استفاده کنید.

طیف مختلف رنگ قرمز در کنار زرشکی‌

قرمز از رنگ‌هایی است که با زرشکی هم‌خوانی دارد و تن‌های مختلف آن با زرشکی به راحتی ست می‌شود. ما به شما قرمز روشن را برای درخشندگی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی