برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ست رنگ مرجانی ( مانتو، شال، کیف، کفش )

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتو و شال و کیف و کفش مرجانی با لباس و شال متناسب با رنگ مرجانی پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست رنگ مرجانی

موسسه پنتون، دسامبر سال ۲۰۱۸ طبق روال سال های قبل، رنگ سال جدید را اعلام کرد. در بیانیه ی این موسسه، رنگ سال ۲۰۱۹ مرجانی زنده (Living coral) اعلام شده است. این رنگ که در جایی بین طیف نارنجی تا گلبهی قرار می‌گیرد در کنار ماهیت زیبا و شادابی که دارد، یک رنگ سخت برای ترکیب شدن با بقیه آیتم های استایل به حساب می‌آید.
رنگ مرجانی روشن چه به صورت ساده و چه به شکل کارشده در پترن های گل گلی، توپ توپی یا چهارخونه، انتخاب مناسبی برای استایل های شاد و دخترانه ی بهاری/ تابستانی محسوب می‌شود.
در اینجا به معرفی و بررسی انواع ست مانتو مرجانی برای شما می پردازیم.

 

مانتو مرجانی

● ست های بهاری و تابستانه با مانتوی مرجانی

اگر به دنبال یک استایل ترندی و جذاب برای بهار و تابستان امسال هستید، پیشنهاد ما ترکیب یک مانتو کتی و شلوار گشاد به رنگ مرجانی مونوکروم است. این ست چه به شکل جلو بسته پوشیده شود و چه با یک تیشرت سفید به شکل جلوباز، جلوه ای رسمی و در عین حال جسورانه به شما می‌بخشد. رنگ های لیمویی، سفید، طوسی روشن و نقره ای برای انتخاب اکسسوری این استایل مناسب هستند. پیشنهاد می‌کنیم از یک روسری کوچک پترن دار در طیف رنگی مرجانی، برای تکمیل استایل رسمی خود استفاده کنید.

 

ست مونوکروم مرجانی

دومین ست جذابی که با مانتوی مرجانی می‌توانید بسازید، به یک شلوار فاق بلند پارچه ای بوت کات در رنگ‌ های تیره مثل سورمه ای یا یشمی، و یک تیشرت سفید چسبان نیاز دارد. این ست را با یک روسری یا شال در طیف رنگ شلواری که انتخاب کرده اید تکمیل کنید. توجه کنید که در این ست به دلیل فاصله ی زیاد بین دو رنگ مانتو و شلوار، بهتر است بیشتر از دو رنگ را اضافه نکنید و انتخاب اکسسوری ها نیز از رنگی بسیار نزدیک به همان مرجانی و سورمه ای انتخاب شود.

 

ست تیشرت و شلوار با مانتو مرجانی

شومیز جین و شلوار جین از آیتم هایی هستند که معمولا در کمد دختران پیدا می‌شوند. با پوشیدن یک مانتوی جلوباز مرجانی روی ست جین می‌توانید یک استایل جدید و شیک بهاره بسازید. اگر مانتوی شما بلند است بهتر است جین اسکینی را برای ترکیب با آن انتخاب کنید. برای مانتوهای کتی و کوتاه، جین مام‌استایل و جین های از بالا گشادی که اخیرا ترند شده اند را توصیه می‌کنیم. از آنجایی که پوشش جین معمولا برای ساخت استایل اسپرت به کار برده می‌شوند، کتونی های رنگ پاستلی، کفش های سوپراستار و آل استار مرجانی می‌توانند مکمل های خوبی برای این ست باشند.

 

ست شومیز و شلوار جین با مانتو مرجانی

رنگ آبی فیروزه ای یا Turquoise در کنار رنگ مرجانی، از ترندهای اصلی امسال بوده و از آن هم به عنوان رنگ اصلی ست و هم به عنوان رنگ مکمل، استفاده های زیادی شده است. در ران‌وی بهاره برندهای معتبری مثل Gucci و Versace این رنگ بیشترین استفاده را در کنار مرجانی داشته است.
در کنار مانتوی مرجانی، رنگ فیروزه ای را می‌توانید در تیشرت یا شومیز زیری، دامن حریر، اکسسوری های بزرگ گردنی، دستمال سر یا روسری به کار ببرید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت اضافه کردن رنگ Turquoise به آیتم های اصلی استایلتان، در جزئیات دیگری مثل گیره مو، بندساعت یا کیف دستی‌ تان از این رنگ استفاده کنید که بیانگر هوشمندی شما در ترکیب این دو رنگ باشد.

ست آبی فیروزه ای با مانتوی مرجانی

به جز آبی فیروزه ای، طیف رنگی پرکاربردی بعدی در استایل های بهاره، رنگ نخودی تا کرمی است. این رنگ، تعادل استایل شما را بین رنگ های روشن شاداب و رنگ های خنثی حفظ می‌کند. مزیت رنگ نخودی نسبت به سایر مچ های مرجانی، ترکیب خوبی‌ است که با طیف رنگی اکسسوری های چرمی می‌سازد. اگر به دنبال ساخت استایل بهاره ای جذاب و در عین حال رسمی هستید، رنگ نخودی را در کنار اکسسوری های باشکوه چرمی مثل کمربند و کفش پاشنه بلند قهوه ای بپوشید. یک مانتوی آزاد به رنگ مرجانی می‌تواند رنگ و لعاب ویژه ای به ست شما ببخشد.

 

ست نخودی و کرمی با مانتوی مرجانی

یکی از راه های ساده و بی دردسر ست کردن رنگ های سختی مثل رنگ مرجانی، پوشش یکدست و مونوکروم از آن رنگ است. در مورد رنگ مرجانی، ست روشن آن می‌تواند یک استایل رسمی و جذاب برای شما بسازد. برای انتخاب اکسسوری های چنین ترکیبی، پیشنهاد ما رنگ رزگلد برای کیف و کفش، و موگیرهای مرواریدی ترند شده برای تزئین مو ها است.

 

ست مونوکروم مانتوی مرجانی

پیش تر گفتیم که رنگ های تیره ای مثل یشمی و سورمه ای، از مچ های اصلی رنگ مرجانی هستند. در استایل های تابستانه استفاده از یک تاپ یا تیشرت اورسایز با این رنگ ها در زیر مانتوی جلوباز مرجانی ( یا برعکس این ترکیب ) می‌تواند یک ست کژوال و جدید برای شما بسازد. برای سایر آیتم های این ست می‌توانید از پترن ارتشی‌ یا پلنگی استفاده کنید که همخوانی خوبی با رنگ یشمی دارد.

 

ست رنگ سورمه ای و یشمی با رنگ مرجانی

ست تابستانه ی دیگری که با مانتوی جلوبسته یا شومیز مرجانی می‌توانید بسازید، ترکیب آن با یک شلوارک خنثی مثل سفید، مشکی یا جین است. برای انتخاب اکسسوری ها مثل تصویر زیر، می‌توانید از رنگ دوم ترکیبتان استفاده کنید. آیتم های چرمی و حصیری ( کلاه، صندل بندی، کیف کمری) که حال و هوایی تابستانه با خود دارند مچ های بسیار مناسبی برای این استایل هستند. این یکی از نمونه های قشنگ ست مانتوی مرجانی می باشد.

 

ست های بهاری و تابستانه با مانتوی مرجانی

اگر از علاقه مندان به سبک پوششی بوهو (Boho style) هستید، با ترکیب دو رنگ مرجانی و فیروزه ای می‌توانید ست فوق العاده و جذابی بسازید. برای ساخت این ترکیب به تعداد زیادی اکسسوری بزرگ و چشمگیر در رنگ های روشن با محوریت رنگ فیروزه ای و مرجانی دارید. دستبند ها و پابندهای سکه ای، اکسسوری ها و صندل های پوم پوم دار، کلاچ های گلدوزی شده و کلاه لبه دار حصیری مچ های اصلی این ترکیب هستند.

 

ست بوهو استایل با مانتوی رنگ مرجانی

● ست های پاییزه و زمستانه با مانتو/پالتوی‌ مرجانی

رنگ مرجانی با اینکه ماهیت شاد و خنکی دارد و بیشتر در طراحی و تولید پوشاک فصل گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما با داشتن کمی اطلاعات از ترکیب رنگ های فصل سرد، می‌توانید در استریت استایل های پاییزه و زمستانه نیز از رنگ روشن و شادی مثل مرجانی استفاده کنید.
پترن چهارخانه پشمی، جز جدا نشدنی از ست های پاییزه محسوب می‌شود. طراحان خلاق از سال گذشته، طراحی این پترن با رنگ سال را آغاز کرده و به نتایج خوبی هم رسیده اند. برای مچ کردن آیتم ها با این پترن مانتو هم رنگ های خنثی پاییزه مثل شتری، قهوه ای، خردلی و طوسی را توصیه می‌کنیم و هم رنگ های شادی که در طیف گلبهی تا صورتی قرار می‌گیرند.

 

● ست های پاییزه و زمستانه با مانتو/پالتوی‌ مرجانی

برعکس تصور عموم، رنگ مرجانی همخوانی بالایی با رنگ های چشمگیری مثل صورتی و بنفش دارد و حتی در ران‌وی های معرفی تولیدات مرجانی توسط برندهای مطرح دنیا، از ترکیب بنفش و صورتی در کنار آن به وفور استفاده شده است. نکته مهمی که درباره ی ست کردن این رنگ ها باید رعایت کنید این است که اگر یک آیتم ترکیب لباستان را صورتی انتخاب می‌کنید در نظر داشته باشید که آن را در جزئیات و اکسسوری ها نیز وارد کنید. یعنی حداقل دو آیتم از ترکیب استایل شما صورتی باشد. بقیه ی آیتم ها بهتر است تا حد امکان خنثی و ساده انتخاب شوند. در تصویر زیر بافت یقه اس‌کی و کتانی صورتی توانسته اند استایل ویمسیکال و شادی را در کنار پالتوی مرجانی بسازند.

 

ست کردن بنفش و صورتی با مانتوی مرجانی

همانطور که گفتیم، رنگ بنفش نیز یک مچ جسورانه و جذاب در کنار رنگ مرجانی است. به شرطی که بتوانید نشان دهید این آیتم ها به شکلی حساب شده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در استایل های پاییزه و زمستانه، ست کردن رنگ های شال گردن و شلوار، کفش و بلوز بافت، کیف‌ و چکمه، پالتو و کفش نتایج خوبی به همراه دارد.

 

ست رنگ بنفش با مانتوی مرجانی

بارانی های جیر بلند که به شکل تکی و جلوبسته در فصل پاییز پوشیده می‌شوند از ترندهای جذابی هستند که از سال گذشته وارد صنعت پوشاک شده اند. بلندی بارانی به شما این اجازه را می‌دهد که فقط با یک بوت بلند از زیر بارانی، ست روزانه تان را تکمیل کنید.
بوت های سفید دکتر مارتین و یا بوت های Animal print سفید رنگ، گزینه های خوبی برای قرار گرفتن در زیر بارانی مرجانی رنگ هستند.
کیف های بند کوتاهی که به شکل مورب روی سینه انداخته می‌شوند و کیف های کوچک جعبه ای مکمل های خوبی برای این ست هستند.

 

ست بوت با مانتوی مرجانی

پالتوهای تدی، پالتوهای پشمی بزرگی هستند که در زمستان امسال، رنگ مرجانی آن را به وفور خواهیم دید. در یک ست جسورانه و ویمسیکال، می‌توانید این مدل پالتو را با پیراهن های بلند طرح دار یا سرهمی های دخترانه ست کنید.
این پیراهن می‌تواند از رنگ های گرم و تیره ای مثل آجری، یشمی یا جگری انتخاب شود.

 

ست پیراهن بلند دخترانه با پالتوی تدی مرجانی

برای ساخت ترکیب پاییزه بعدی که تا حدی یک ست اسپرت تلقی می‌شود، به یک مانتو یا بارانی کوتاه مرجانی نیاز دارید تا با هودی و شلوار اسپرت سفید یکدست ترکیب کنید. همانطور که قبلا گفتیم، بهترین آیتم برای ست شدن با مانتو در چنین ترکیبی، کفش است. کفش های کتونی گل دار که در طراحی آن ها از طیف رنگی مرجانی یا فیروزه ای استفاده شده باشد مچ مناسبی برای این ترکیب هستند. کیف های کمری ترنسپرت یا چرم می‌توانند ضربه ی نهایی برای تکمیل یک استایل ترندی و جذاب بهاره/ پاییزه باشند.

 

ست رنگ سفید با مانتوی مرجانی

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی