برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ست رنگ سرمه ای ( کیف، کفش، شال، مانتو ) + ترفندهای ست کردن رنگ سرمه ای

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن رنگ سرمه ای  با لباس و شال و کیف و کفش متناسب با رنگ سرمه ای پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست مانتوی سرمه ای

رنگ سرمه‌ای، یک رنگ خنثی است که با انواع رنگ پوست روشن تا تیره هماهنگ می‌شود. این رنگ همان اندازه که می‌تواند در ست های لاکچری و رسمی به کار برده شود، در استایل ساحلی و کژوال فصل تابستان نیز کاربرد دارد. علاوه بر آن رنگ بسیار مناسبی برای یونیفرم های اداری و دانشگاهی و همینطور مانتوی رسمی محسوب می‌شود. این رنگ از طیف مختلف سنی جامعه در مردان و زنان، طرفداران بسیاری دارد. چرا که یک رنگ راحت و کم ریسک به حساب می‌آید و به راحتی با رنگ های مختلف ست می‌شود.

در این مقاله به بررسی ست های جدیدی می‌پردازیم که در دنیای مد، با مانتو و پالتوهای سرمه ای ساخته شده اند. می‌توانید از این ست ها برای ساخت استایل های کژوال و رسمی‌تان الهام بگیرید.

  • ست های بهاره/ تابستانه با مانتوی سرمه ای

استفاده از پیراهن های اورسایز مردانه به صورت جلو بسته یا جلو باز همراه با تیشرت های رنگی، ترفندی‌ست که اخیرا در دنیای فشن و برای ساخت ست های کژوال زیاد استفاده می‌شود. با مچ کردن درست سایر آیتم ها و اکسسوری ها، رنگ سرمه ای این مدل پیراهن می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در اولین ست پیشنهادی، استریت استایل یک بلاگر موفق ایرانی «فرانا یعقوبی» را معرفی می‌کنیم. (عکس ها از صفحه ی @feranastyle ) او مانتوی سرمه ای جلو باز را با یک شلوار از بالا گشاد نخی – که یکی از ترندهای اصلی تابستان امسال است –  و تیشرت همرنگ ترکیب کرده است. طیف رنگی شیری تا قهوه ‌ای، انتخاب مناسبی در کنار رنگ سرمه ای به حساب می‌آید. همانطور که در تصویر می‌بینید، او رنگ سرمه ای مانتو را در جزئیات دیگری مثل صندل و یکی از دستبند ها نیز وارد کرده است که نشان از هوش بالای او در ترکیب آیتم های یک ست دارد.

  • ست های پاییزه/زمستانه با پالتوی سرمه ای

رنگ سرمه ای به دلیل خاصیت جذب بالای نوری که دارد در فصل های سرد کاربردی تر می‌شود. این رنگ معمولا پایه ی ثابت تمام کالکشن های پاییزه و زمستانه ی برند های تولیدی لباس است.

در اولین ست زمستانی پیشنهادی، می‌توانید از طیف رنگ سفید به سمت آبی آسمانی تا فرکانس های تیره ی این رنگ پیش بروید و در نهایت با یک پالتوی سرمه ای ست را تکمیل کنید. در این فصل اکسسوری هایی مثل شال گردن و کلاه به ست های روزانه اضافه می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر پوست صورت روشنی دارید رنگ کلاه یا شال خود را تیره ( سرمه ای ) انتخاب کنید. شلوار پشمی چهارخانه سفید/آبی نیز آیتم خوبی برای قرار گرفتن در این ترکیب است.

رنگ سرمه ای در انتهای طیف رنگ های سرد قرار می‌گیرد؛ از همین رو تضاد آن با رنگ های گرم و پررنگی مثل شرابی و قرمز می‌تواند ترکیب خوبی را خلق کند. پیشنهاد ما، اضافه کردن این رنگ ها در جزئیات کوچک است. به عنوان مثال ترکیب های شال و کیف کمری / نیم بوت و کیف دستی / دستکش چرمی و نیم بوت، می‌توانند در رنگ های گرم قرمز تا زرشکی در کنار پالتوی سرمه ای پوشیده شوند. بهتر است که سایر آیتم های ست خود را از رنگ سرمه ای یا مشکی انتخاب کنید و رنگ سومی به این ترکیب اضافه نکنید.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی