برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ست رنگ زرد (شال، کفش، کیف، مانتو) + چند نکته ی مهم در مورد ست رنگ زرد

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی زرد با لباس و شال و روسری متناسب با رنگ زرد پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست مانتوی زرد

مانتوهای زرد رنگ، به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند یک گزینه خنک و مناسب برای ساخت استایل های بهاره و تابستانه هستند؛ علاوه بر آن، به دلیل تطابق زیادی که با رنگ های گرم پاییزی دارند برای انتخاب بافت و پلیور پاییزه، مورد خوبی محسوب می‌شوند.

مانتوهایی با رنگ های برجسته و روشن مثل زرد، علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازند، مکمل های خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هستند. برای مثل رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رعایت شود، با کالیته رنگ بنفش یا آبی هماهنگی خوبی پیدا می‌کند.

در این مقاله به بررسی ست هایی می‌پردازیم که با مانتوی زرد می‌توانید بسازید.

  • ست های بهاره/تابستانه با مانتوی زرد

در اولین ست بهاره ی رسمی، پیشنهاد می‌کنیم مانتوی زرد را در یک ست مونوکروم با شلوار همرنگش ترکیب کنید. شاید این کار در نگاه اول‌ اقدام جسورانه ای به نظر برسد اما ارزش نتیجه ی خوبی که می‌گیرید را دارد. ست مونوکروم زرد در سال گذشته به چنان محبوبیتی رسید که معروف ترین فشن بلاگر ها و مدل ها به استفاده و ترویج آن پرداختند.

در چنین استایل پر ریسک و خیره کننده ای انتخاب کیف و اکسسوری ها باید به دقت انجام شود.

در اولین ست مونوکروم زرد، جی‌جی حدید را با کفش های ترنسپرت شفاف و آرایش تیره می‌بینید که ترکیب خوبی با روشنی لباس ایجاد کرده است.

ست مونوکروم زرد بعدی، متعلق به سوپرمدل آمریکایی، کندال جنر است. برعکس اوت‌فیت جی‌جی ، رنگ زرد مورد استفاده در لباس او از طیف روشن و براقی انتخاب شده است. کندال جنر در این استایل نیز آرایش نود، هیر استایل ساده و عینک معروف گربه ایش را به اکسسوری های متعدد و آوانگارد ترجیح داده است. اگر به ست هر دو بلاگر موفق نگاه کنید، مدل یقه انگلیسی، استفاده از الگوی فیت برای دوخت کت، شلوارهای پارچه ای قد ۹۰ و پاشنه بلندهای کلاسیک از وجوه اشتراک هر دو ترکیب است.

ترکیب مانتوهای کتی کوتاه با شلوارهای گشاد و بلند، یکی از ترندهای جذاب امسال است. با انتخاب مناسب اکسسوری ها، از این ترکیب هم می‌توانید یک ست اسپرت و هم یک ست مجلسی و شیک بسازید.

برای ساخت ست اسپرت، به کفش های ترند شده ی بلنسیاگا، کیف چرمی کمری و اکسسوری های شلوغ نیاز پیدا خواهید کرد.

مانتوهای کتی بر خلاف ظاهر رسمی و خشکی که دارند، اخیرا در ساخت استایل های روزانه، کژوال و انواع ست ها کاربرد زیادی پیدا کرده اند. اگر مانتوی زرد در کمد دارید که برای مدتی بی‌استفاده مانده این نسخه برای شماست: جین اسکینی روشن و تیشرت ساده ی سفید. از ترکیب این دو آیتم یک بوم سفید نقاشی برای استایلتان می‌سازید که می‌توانید با خیال راحت از رنگ ها و پترن های مناسب فصل برای انتخاب رویه استفاده کنید. پیشنهاد ما برای انتخاب روسری، رنگ آبی نزدیک به جین است که با پترن توپ توپی یا چهارخانه تزئین شده باشد.

 ترکیب پیشنهادی دیگر با مانتوی زرد، استفاده ی شنل مانند مانتو به روی یک ست رسمی و آفیشیال بهاره است. در ست های رسمی، معمولا از پارچه های آهار دار و تیره رنگ برای دوخت شلوار استفاده می‌شود و شومیز را نیز از متریال های لخت و مجلسی انتخاب می‌کنند. استفاده از رنگ زرد مایل به خردلی می‌تواند تا حد زیادی از بی روح شدن استایل رسمی و تیره بکاهد. اگر قصد ست کردن آیتم دیگری از این ترکیب را با رنگ مانتوی زرد دارید، بهتر است یک اکسسوری کوچک مثل عینک آفتابی را هدف قرار دهید و اجازه دهید سایر آیتم های ست شما به رنگ تیره و خنثی باقی بمانند.

  • ست های پاییزه/ زمستانه با مانتوی زرد

رنگ زرد، یکی از رنگ های گرمی است که ترکیب خوبی با رنگ های پاییزی طبیعت دارد و می‌تواند گزینه ی هوشمندانه ای برای انتخاب مانتوهای پاییزه و پالتو باشد. در این بخش از مقاله به بررسی استایل های هیجان انگیزی که در فصول سرد سال با رنگ زرد می‌توانید بسازید می‌پردازیم.

اولین کلک ساخت استایل پاییزه، ترکیب رنگ تیره با روشن است که به شکل اغراق آمیزی متضاد انتخاب شده باشند.

در مورد مانتوی زرد، زمینه ی استایل خود را می‌‌توانید به رنگ های مشکی، سرمه‌ای، قهوه ای تیره یا سبز یشمی انتخاب کنید و رنگ زرد را به عنوان یک المان روشن و شاد در مانتو یا رویه به کار ببرید.

اگر برای انتخاب کفش و اکسسوری های ست مانتوی زرد به مشکل می‌خورید این پاراگراف مخصوص شماست! درباره ی انتخاب رنگ جزئیاتی مثل گردنبند، بند ساعت، کیف، روسری و عینک آفتابی، می‌توانید از دو قانون پیروی کنید. اول اینکه رنگ جزئیات استایلتان را با رنگ شلوارتان ست کنید و دوم، انتخاب رنگ های خنثی و ترند شده ای مثل طلایی، رزگلد و متریال ترنسپرت است که همخوانی خوبی با رنگ زرد دارند.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی