برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی قرمز با لباس و شال متناسب با رنگ قرمز پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتو قرمز با شال و روسری مشکی

احتمالا به نظر شما هم شال و روسری مشکی با مانتوی قرمز ترکیبی بسیار زیبا می‌سازد. بله، اولین پیشنهاد کمدا به شما استفاده از شال و روسری مشکی با مانتوی قرمز است. رنگ مشکی یک رنگ خنثی است و با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی هم‌خوانی دارد. این رنگ نمادی از جدیت ، شکوه و قدرت است و ترکیب آن با قرمز آتشین بسیار چشمگیر خواهد شد. در تصویر زیر، استایلی زیبا از بانو بهاره کیان افشار را می‌بینیم که در خلق آن از ترکیب زیبای این دو رنگ کمک گرفته است.

استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز سبب چشم‌گیر تر شدن این رنگ خواهد شد و در ایجاد استایل با استفاده از این دو رنگ، به رنگ سومی احتیاج نخواهید داشت اما اگر دوست دارید رنگ سومی به این استایل اضافه کنید، پیشنهاد کمدا به شما رگه هایی از رنگ طوسی است. حضور دو رنگ خنثی در کنار رنگ قرمز، کمک می‌کند که رنگ غالب استایل شما یعنی رنگ قرمز به خوبی دیده شود.

 

مانتو قرمز با شال و روسری مشکی

مانتو قرمز با شال و روسری طوسی

جواب بعدی کمدا به سوال به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ رنگ طوسی است. کلیه سایه و روشن‌های طیف رنگ طوسی هم‌خوانی خوبی با رنگ قرمز دارند. در تصویر زیر استایلی زیبا از نیوشا ضیغی با مانتوی قرمز و روسری طوسی می‌بینیم.

رنگ خنثی طوسی به خوبی با کلیه رنگ‌های اصلی ترکیب می‌شود و امکان ندارد که در استفاده از آن در کنار رنگ‌های اصلی بتوانید استایل بدی ایجاد کنید. برای استفاده از رنگ طوسی در کنار مانتو قرمز به یاد داشته باشید که از طوسی می‌توانید در کنار کلیه ته‌رنگ‌های قرمز با اطمینان خاطر استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب ته‌رنگ مناسب ندارید. استفاده از رنگ طوسی به رسمی‌تر شدن استایل شما کمک می‌کند. پس اگر تا به حال شال و روسری طوسی نداشته‌اید، کمدا به شما پیشنهاد پیدا کردن شال و روسری طوسی در کمدهای بانوان ایرانی را می‌دهد. با نصب کردن اپلیکیشن کمدا و یک جستجوی ساده به تعداد بی‌شماری کمد دختران ایرانی سرک بکشید و یک شال یا روسری طوسی مطابق با سلیقه‌تان تهیه کنید.

مانتو قرمز با شال و روسری سفید

سومین رنگ شال و روسری پیشنهادی کمدا برای ست کردن با مانتوی قرمز، یک رنگ خنثی دیگر است: شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز. رنگ زیبای سفید به خوبی با رنگ قرمز هم‌خوانی دارد و محدودیتی در استفاده از این رنگ در کنار ته‌رنگ‌های مختلف رنگ قرمز ندارید اما بهتر است به خاطر داشته باشید که استفاده از شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز روشن، همزمان که ظاهری جوان ایجاد میکند، از گیرایی رنگ قرمز می‌کاهد. بنابراین اگر به دنبال رنگ مناسب شال و روسری در کنار مانتوی قرمز برای یک قرار غیر رسمی و دوستانه در وسط روز هستید، شاید بهترین انتخاب رنگ سفید باشد. در تصویر زیر استایلی زیبا از بانو ترانه علیدوستی با مانتوی قرمز و شال سفید می‌بینیم.

دقت کنید که هنگام استفاده از شال سفید رنگ، جزییات آرایش شما به خوبی دیده می‌شود و شاید آرایش با رنگ‌های روشن‌تر، انتخاب مناسبی باشد.

مانتو قرمز با شال و روسری سبز

در علم رنگ شناسی، رنگ سبز، مکمل رنگ قرمز است و این یعنی اگر می‌خواهید رنگ قرمز در استایل شما به خوبی دیده شود، بهتر است به سراغ رنگ سبز بروید. ترکیب ته‌رنگ‌های مختلف این دو رنگ همواره جذاب است اما شاید بهترین ته‌رنگ از خانواده سبز برای ایجاد یک ست با مانتوی قرمز رنگ، رنگ سبز خزه‌ای باشد. رنگ سبز خزه‌ای و همچنین قرمز فیستا جز ترندهای تابستان 2019 هستند. استفاده از ترکیب شال و روسری سبز و مانتوی قرمز در روزهای منتهی به کریسمس و شب یلدا پیشنهاد می‌شود.

همچنین اگر به ترکیب رنگ قرمز و سبز علاقه دارید، توصیه کمدا به شما استفاده از رنگ‌های پاستلی با ته‌رنگ‌ قرمز و سبز است.

مانتو قرمز با شال و روسری آبی

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ ترکیب رنگ قرمز با دو رنگ اصلی دیگر، یعنی زرد و آبی همیشه درست است. رنگ آبی یک رنگ تماما سرد و رنگ قرمز رنگی تماما گرم است و ترکیب آن‌ها سبب می‌شود رنگ قرمز به خوبی به چشم بیاید. دو رنگ آبی و قرمز دارای سایه روشن‌های مختلفی هستند و کافی است ته‌رنگ مناسب از این دو رنگ را برای ترکیب کردن با یکدیگر پیدا کنید.

ترکیب رنگ آبی و قرمز، یک ترکیب کلاسیک است و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود. این ترکیب رنگ در کلیه فصول سال قابل استفاده است. بنابراین توصیه کمدا به شما استفاده از یک شال یا روسری آبی در کنار مانتوی قرمز و به همراه شلوار جین آبی یا سورمه‌ای است. برای کامل کردن این استایل می‌توانید از کفش های اسپرت سفید‎ کمک بگیرید.

مانتو قرمز با شال و روسری زرد

رنگ زرد در کنار آبی و قرمز سومین رنگ از رنگ‌های اصلی است و همانند رنگ آبی، هم‌نشینی خوبی با رنگ قرمز دارد. در ترکیب شال و روسری زرد با مانتوی قرمز، بهتر است سراغ ته‌رنگ‌های تیره تر زرد بروید. همچنین بهترین ترکیب ممکن در ایجاد یک استایل چشم‌گیر با استفاده از رنگ زرد و قرمز زمانی به دست می‌آید که از هر دو رنگ به سمت یکدیگر حرکت کنید و به نارنجی نزدیک شوید. ترکیب قرمز روشن و زرد خردلی، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.

در ترکیب مانتوی قرمز و شال زرد رنگ می‌توانید همانند تصویر بالا از ترفند کالر بلاکینگ استفاده کنید. اگر با ترفند کالربلاکینگ آشنایی ندارید می‌توانید توضیح آن را در انتهای این نوشته بخوانید و با این ترفند به خوبی آشنا شوید.

مانتو قرمز با شال و روسری بنفش

اگر تا به حال استفاده از این ترکیب رنگ را تجربه نکرده‌اید، کمدا به شما توصیه می‌کند که از یک شال یا روسری بنفش در کنار مانتوی قرمز رنگتان استفاده کنید و دو برابر جلب توجه کنید.

رنگ‌های قرمز و بنفش حضور یکدیگر را تقویت می‌کنند و همین موضوع سبب جلب توجه بیشتر به استایل شما می‌شود اما استفاده همزمان از این دو رنگ سبب می‌شود که درخشش رنگ قرمز به تنهایی، کمتر بشود.

در ترکیب شال بنفش و مانتوی قرمز رنگ هم می‌توانید همانند تصویر بالا از تکنیک کالر بلاکینگ استفاده کنید.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی