برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ ست کردن مانتو بلند با کفش مناسب

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی بلند با لباس و شال متناسب پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

مانتو بلند چند سالی می‌شود که به یکی از آیتم‌های پرطرفدار کمد دختران ایرانی٬ تبدیل شده. شما چه کفشی را با این مانتوها ست می‌کنید؟ به نظر شما به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ درست مثل انتخاب هر آیتمی برای استایل شما از قبیل شلوار، مانتو، روسری و … در انتخاب کفش هم باید به نکاتی توجه کنید تا استایلی ایده‌آل داشته باشید.  با آگاهی از یک سری نکات کلیدی٬ به راحتی به پاسخ این سوال می‌رسیم که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

اگر هنوز مانتو بلند را به استایل روزانه و رسمی خود وارد نکرده‌اید٬ سری به کالکشن مانتوهای موجود در اپلیکیشن کمدا بزنید تا یک مانتو شیک و ترندی را با قیمت مناسب شکار کنید:

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

به عقیده‌ی بسیاری از افراد٬ کفش یکی از آیتم­‌های چشمگیر در استایل و نشان­‌دهنده شخصیت شماست. خانم‌­های خوش استایل همیشه به کفش‌­هایی که می‌­پوشند، اهمیت می‌­دهند. این اهمیت به خصوص در مورد ست مانتو بلند٬ دو برابر می‌شود. در همچین ستی تمرکز از آیتم‌های بزرگ‌تر مثل شلوار٬ به سمت کفش می‌رود. بنابر این اگر کفش مناسبی برای مانتو بلند یا پیراهن خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما دیده‌ می‌شود. در این نوشته با معرفی کفش‌های مناسب مانتو بلند به شما کمک کنیم تا متوجه شوید به مانتو بلند چه کفشی میاد و متناسب با اندام و استایل خودتان بهترین کفش را انتخاب کنید.

‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

یکی از آیتم‌های مورد علاقه و شیک که اکثر خانم‌ها در استایل‌های کژوال و رسمی، نیمه رسمی و…می‌پوشند، کفش پاشنه‌دار است. خوشبختانه کفش پاشنه‌دار یکی از گزینه‌‌هایی است که به هنگام ساخت استایل و روبرو شدن با این چالش که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ می‌توانید از آن استفاده کنید. تقریبا همه خانم‌ها در کمد خود یک جفت کفش پاشنه‌دار دارند.

اگر می‌خواهید برای محل کار یا پیاده‌روی از کفش پاشنه‌دار استفاده کنید، کفش‌های پاشنه کوتاه یا تخم مرغی بهترین انتخاب برای شما هستند. دومین آیتمی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، کفش‌های پاشنه بلند هستند. قبلا خانم‌های ایرانی بیشتر کفش‌های پاشنه بلند را در مهمانی و مراسم‌های خاص می‌پوشیدند اما حالا اگر از آنها بپرسید که برای ست کردن در سایر استایل‌ها‌ از جمله استایل کژوال به مانتو بلند چه کفشی میاد، جواب آنها کفش پاشنه بلند است. زیرا همانطور که می‌دانید در استفاده از این مدل کفش‌ها محدودیتی وجود ندارد. بنابراین شما در استایل کژوال خود نیز می‌توانید مانتو بلند جلو باز یا بسته را با کفش پاشنه بلند بپوشید و ظاهری زیبا و جذاب به استایل خود بدهید.

اگر شما چاق یا پلاس سایز هستید و می­‌خواهید بدانید به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ که مناسب فرم بدنی شما باشد، یکی از بهترین آیتم­‌ها استفاده از کفش پاشنه بلند هم­رنگ با مانتو بلند شما است. زیرا شما را کشیده­‌تر و لاغرتر نشان می­‌دهد.

 

‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

انواع سندل و مانتو بلند

یکی از انتخاب‌های عالی برای فصل تابستان٬ سندل بدون پاشنه یا فلت است. حالا سوال شما شاید این باشه که آیا سندل هم جزء جواب­‌های مورد قبول “به مانتو بلند چه کفشی میاد”، محسوب می‌شود؟بله. استفاده از سندل علاوه بر راحتی و خنکی پاها، جذابیت استایل شما را هم بیشتر می­‌کند.

با تنوعی که در مدل­‌ها و رنگ‌­های گوناگون از سندل هست، شما می­‌توانید برای مانتو بلند خود با شلوار یا دامن یک کفش مناسب پیدا کنید. برای مثال یکی از این مدل‌­ها سندل­‌های بنددار هستند که طول بندها معمولا تا ساق پا یا مچ پا است. این سندل­‌ها یکی از پرطرفدارترین آیتم‌هایی هستند که شما می‌­توانید در فصل بهار و تابستان با شلوارهای گشاد و مانتو بلند بپوشید.

 

انواع سندل و مانتو بلند

اگر می­‌خواهید بدانید که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ که شما را کمی قدبلندتر نشان دهد و همچنین برای کفش­‌های پاشنه بلند به دنبال یک جایگزین در استایل خودتان هستید،سندل­‌های لژدار بهترین گزینه پیش روی شما هستند. سندل‌­های لژدار با مانتو بلند به خوبی ست می­‌شوند و استایل راحت و تابستانه‌ای خلق می‌کنند.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی