برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

به مانتو‌ طوسی چه رنگ روسری میاد؟

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی طوسی با لباس و شال متناسب با رنگ طوسی پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

به مانتو طوسی چه رنگ روسری میاد؟

شاید جمله­‌ی “طوسی، پادشاه رنگ­ها!” کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد؛ اما باید بگوییم در شاخه­‌ی ترکیب رنگ­‌ها، این جمله حقیقت محض محسوب می­‌شود. به همین دلیل طوسی جزو نخستین انتخاب‌ها برای رنگ لباس محسوب می‌شود چرا که با رنگ‌های دیگر هارمونی خوبی را ایجاد می‌کند. رنگ طوسی، در واقع رنگی خنثی، از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می­‌تواند با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب شود. طوسی از دسته رنگ­‌های پرطرفداری­‌ست که در همه­‌ی کمدها پیدا می­‌شود و برای پوشاکی مانند مانتو بسیار مناسب است. طوسی رنگی است آرام و زیبا که اگر به درستی در کنار سایر رنگ­‌ها قرار نگیرد؛ ست لباس شما حالت افسرده به خود می‌گیرد. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که به مانتو طوسی چه رنگ روسری میاد؟

در این مقاله‌­ی رادیومدا نکاتی را مرور می­‌کنیم که به راحتی بتوانید یک کمد شال و روسری رنگارنگ را با مانتو طوسی ست کنید و خوش­تیپ‌­تر از همیشه به نظر بیایید.

عکس از صفحه: girlsstylebook

رنگ طوسی را بهتر بشناسیم!

بهتر است قبل از هر چیزی، رنگ طوسی را بهتر بشناسیم تا بتوانیم درست­‌ترین رنگ‌­ها را برای ست کردن با آن انتخاب کنیم. طوسی در تقسیمات رنگی، به دسته­‌ی طوسی گرم (نیم­کره سمت چپ عکس) و طوسی سرد (نیم­کره سمت راست عکس) تقسیم می‌شود. تمامی طیف‌های این رنگ که شامل مقداری خاکی و کرم یا بژ هستند جزء دسته­‌ی طوسی گرم محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان گفت آنچه از طوسی که مایل به طلایی است طوسی گرم و آنچه از طوسی که مایل به نقره‌ای است، طوسی سرد است. آنچه که در تمامی رنگ‌های خنثی صادق است، هم­نشینی عالی با همه رنگ‌ها می‌باشد. به طور کلی اگر مانتوی طوسی شما از دسته­‌ی طوسی گرم است، بهتر است در کنار رنگ­ه‌ای سردی مانند سبز و آبی و… استفاده شود. در مقابل اگر از دسته­‌ی طوسی سرد و تیره، مانتو انتخاب کرده‌­اید، رنگ‌های گرمی مثل قرمز و نارنجی و… می­توانند انتخاب خوبی برای تکمیل ست باشد.

مانتو طوسی در کنار شال زرشکی یا قرمز

وقت آن رسیده برگردیم به سوال اصلی خودمان: اینکه به مانتو طوسی چه رنگ روسری میاد؟ همانطور که می‌­دانید در فصول سرد استفاده از رنگ‌های گرم توصیه می­‌شود. بنابراین اگر مانتو طوسی را در فصل پاییز یا زمستان انتخاب کرده‌­اید، یکی از ترکیب رنگی مناسب در کنار طوسی در این فصول، ترکیب رنگ زرشکی و طوسی است. اگر انتخاب شما شال قرمز است، همراه با جین -با رنگ خنثیِ آبی- و کفش یا کیف به رنگ شال می­‌تواند این ست را تکمیل کند.

 

مانتو طوسی در کنار شال زرشکی یا قرمز

شال بنفش در کنار مانتو طوسی

اشتباه نکنید منظور از بنفش، یک بنفش جیغ و براق که دل آدم را می­زند نیست! بنفش پیشنهادی ما، بنفش ارغوانی یا یک بنفش با ته مایه‌­ی طوسی و خاکستری است که به خوبی در کنار هر نوع طوسی خوش می­نشیند. به کار بردن شال بنفش در کنار مانتوی طوسی، بسیار ملایم و آرامش­‌بخش است و همانطور که ترکیبی بسیار شیک و کلاسیکی را ایجاد می­‌کند، کنتراست مناسبی را هم به وجود می‌­آورد که به سِت شما جذابیت بیشتری می­‌دهد. برای داشتن ترکیب متفاوت‌­تر و جذاب­‌تر در کنار بنفش، بهتر است رنگ طوسی مانتو را کمی ملایم‌­تر انتخاب کنید که ترکیب شما بی­‌نظیر باشد.

 

شال بنفش در کنار مانتو طوسی

شال زرد با مانتو طوسی

اگر به دنبال یک ست پر انرژی در کنار مانتو طوسی هستید؛ رنگ زرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رنگ زرد براق یا انبه‌ای، همان رنگ‌هایی هستند که به خوبی در کنار طوسی زغالی و یا حتی طوسی سرد و کم‌رنگ می‌نشینند. در این ست بهتر است بقیه‌ی اجزای ست از رنگ‌های خنثی استفاده شود؛ به عنوان مثال شلوار جین با رنگ خنثی، کفش رنگ طوسی و کیف دوشی به رنگ زردِ شال، تیپ جذاب و پر انرژی را برای شما می‌سازد.

مانتو طوسی در کنار شال سبز

تقریبا هر رنگ شال سبزی که در کمدتان دارید با مانتو طوسی ست می­‌شود. با استفاده از شال سبز رنگ در کنار مانتو طوسی به سادگی می‌­توانید به تیپ و استایلتان سرزندگی و طراوت ببخشید. این ترکیب رنگ می­تواند جلوه­‌ی منحصر به فردی را به وجود بیاورد. برای هماهنگی بیشتر این دو رنگ در کنار هم می‌­توانید از رنگ سبز متمایل به زرد ، سبز سدری، سبز زیتونی یا سبزهای ملایم پاستلی استفاده کنید. برای شلوار این ست می‌­توانید از جین­‌های روشن­ و برای بقیه‌­ی اجزای ست از خانواده رنگ‌­های آبی و استفاده کنید.

مانتو طوسی در کنار شال سبز

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی