برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

با مانتوی سفید چی ست کنیم؟

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی سفید با لباس و شال متناسب با رنگ سفید پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست رنگ سفید

مانتوی سفید یکی از آیتم های پرکاربرد و جذابی است که به دلیل خاصیت انعکاسی خوبی که دارد، در فصل های گرم سال طرفداران بیشتری دارد. مانتوی سفید بر اساس الگو، مدل دوخت و تزئینات آن می‌تواند یک مانتوی رسمی، مجلسی یا کژوال محسوب شود و بر حسب آن، در ساخت استایل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
در این مقاله به بررسی و معرفی ست های مختلف و جذابی که با این مدل مانتو می‌توانید بسازید می‌پردازیم.

● ترکیب رنگ سفید با بقیه رنگ ها

رنگ مشکی یکی از مکمل های اصلی رنگ سفید و مناسب برای استایل های بهاره/پاییزه است. این رنگ را می‌توانید در انتخاب شلوار، شومیز و یا تزئینات لباستان انتخاب کنید و یا تنها در اکسسوری های اصلی استایلتان مثل کیف و ساعت، از این رنگ بهره ببرید.
یکی از ست های جذابی که تا قبل از گرم شدن هوا می‌توانید بسازید، استفاده از آیتم های یک دست مشکی است که تنها با یک مانتو یا رویی سفید تکمیل می‌شود. این ست برای موقعیت های رسمی و مهمانی ها نیز گزینه معقولی به نظر می‌رسد.

رنگ مرجانی زنده، که رنگ سال ۲۰۱۹ نیز اعلام شده است، گزینه ی جذابی برای ترکیب شدن با مانتوی سفید در استایل های بهاره به نظر می‌رسد. می‌توانید این رنگ را برای دامن حریر، شلوار های کمی آزاد تا زانو و یا شلوارهای قد ۹۰ استفاده کنید. همچنین روسری هایی حریر و نخی با تم رنگی مرجانی گزینه مناسبی برای تکمیل این استایل هستند.
این رنگ علاوه بر ترکیب خوبی که با رنگ سفید می‌سازد، با کالیته رنگ هایی که در ساخت اکسسوری های چرمی به کار برده می‌شود نیز سازگاری بالایی دارد.

● استایل مونوکروم سفید

جی‌جی حدید که پوشش مونوکروم را امضای استایل شخصی اش قرار داده، به جهانی شدن استایل یک دست سفید نیز کمک زیادی کرده است. این سبک پوشش علاوه بر رنگ خنک و مناسبی که برای فصول گرم دارد، رنگ آرامبخش و سرحال کننده ای هم به حساب می‌آید.
در تصویر زیر یک استایل روزانه از او را می‌بینید که از یک سرهمی خنک سفید با رویی هم‌رنگ استفاده کرده است. با اینکه کفش های سوپراستار سفید انتخاب بدی برای این پوشش محسوب نمی‌شوند اما پیشنهاد ما، انتخاب صندل های پاشنه کوتاه بندی به عنوان پاپوش این استایل است.
اکسسوری های مرواریدی مو می‌توانند آپشن خوبی برای تکمیل این استایل تک رنگ باشند.

● استایل های جدید با مانتو کتی سفید

مانتوی سفید کتی یکی از آیتم های ضروری کمدهای دخترانه محسوب می‌شود. این مانتو را علاوه بر مهمانی ها و مجالس رسمی می‌توانید به شکل جلوباز با شومیز های نخی در استایل های کژوال ترکیب کنید و یا حتی به شکل تکی و بدون شلوار در مهمانی ها بپوشید. در ادامه به معرفی چند استایل با مانتو کتی سفید می‌پردازیم:

اولین استایل این مانتو را با آیتم های کژوالی مثل شلوار جین و شومیز نخی راه راه بسازید. در این استایل روزانه، هر چقدر اکسسوری های کمتر و ساده تری انتخاب کنید پوشش شیک تری خواهید داشت.

کاربرد بعدی این مانتو در استایل های چندلایه ای فصل پاییز و زمستان است.
رنگ خنثای سفید باعث می‌شود بتوانید از رنگ های گرم و متنوعی در لایه های زیری استفاده کنید.
این سبک پوشش، یک استایل ماکسیمال محسوب می‌شود پس از کاربرد اکسسوری های شلوغ و رنگی ترسی نداشته باشید.

یک ست رسمی و شیک که با مانتو کتی سفید می‌توانید بسازید، اضافه کردن تنها یک رنگ در کنار سفید است. به این شکل که مانتوی کتی را با شلوار فاق بلند سفید ترکیب می‌کنید و برای انتخاب کفش، کیف و اکسسوری ها یک رنگ متضاد مثل مشکی یا قرمز تیره را انتخاب می‌کنید.
در ادامه تصویری از این استایل دو رنگ شیک را می‌بینید. اضافه کردن یک روسری کوچک مشکی یا شال پلیسه مشکی، این استایل را برای استفاده در فضاهای عمومی نیز مناسب می‌کند.

● استایل های جدید با مانتوی جلو بسته ی سفید

مانتوهای کلوش جلو بسته یکی از آیتم های پرطرفدار فصل تابستان هستند. که می‌توانید با آنها استایل های دخترانه و جذابی بسازید.

اولین و راحت ترین ترکیبی که با مانتوی جلو بسته می‌توان ساخت، همراه کردن آن با یک جین راسته یا کمی آزاد است. این ترکیب یک استایل کژوال و زیبا برایتان می‌سازد که می‌توانید در دانشگاه یا محل کار نیز آن را به کار ببرید. کیف های کنفی بزرگ و اسنیکرز سفید، مکمل های این استایل تابستانه هستند.

ست بعدی که با مانتوی سفید جلوبسته می‌توانید بسازید، همراه کردن آن با شلوارهای نخی یا کنفی در رنگ های تیره مثل شتری، خاکی و خردلی است. بهتر است هر دو آیتم را کمی آزاد و اورسایز انتخاب کنید که استایل جدید تر و راحت تری بسازید.
صندل های بندی مثل تصویر زیر، مکمل خوبی برای یک استایل بهاری/تابستانه محسوب می‌شوند.

مانتوهای جلو بسته دیگری هستند که الگوی دوخت بالاتنه به شکل فیت و چسبان در نظر گرفته می‌شود و دامن لباس کلوش می‌شود. این مانتوها علاوه بر استایل های خیابان، در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه نیز کاربردی هستند.
کافیست کفش یا صندل مجلسی مناسبی را با چند اکسسوری رنگی در کنار این مدل مانتو ترکیب کنید و یک استایل بهاره ی جذاب بسازید.

● استایل های جدید با مانتو اورسایز سفید

مانتوهایی که با برش اورسایز و به شکل گشاد و بلند دوخته می‌شوند یکی از ترندهای جذاب و پرکاربرد امسال هستند که بر حسب مدل لباس هایی که با آن ترکیب می‌کنید می‌توانند در فصل های مختلف سال مورد استفاده قرار بگیرند.
یکی از راه های جذاب ترکیب این مدل مانتو ها همراه با کفش هایی‌ست که اخیرا توسط برندهای معتبر ورزشی مثل بلنسیاگا تولید می‌شوند و ظاهر و اندازه ی بزرگی دارند. انتخاب شلوار برای این استایل می‌تواند به شکل چسبان یا گشاد باشد.
کیف های اسپرت کمری یا کیف های شانه ای بزرگ می‌توانند تکمیل کننده ی این استایل اسپرت جذاب باشند.

استایل بعدی که با مانتوی سفید اورسایز می‌توانید بسازید، انداختن آن به شکل شنل روی شانه هاست. برای رسیدن به این هدف می‌توانید از مانتوهای آستین دار یا پانچو های بدون آستین استفاده کنید. این کار بیشتر به درد استایل های کژوال تابستانه می‌خورد و بهتر است جنس مانتو نازک و خنک انتخاب شود.

پوشیدن مانتوهای اورسایز به شکل Dress در استایل های روزانه کشورهای غربی به امر رایجی تبدیل شده. با اینکه این پوشش در استریت استایل های ما مرسوم نیست اما می‌توانید در محیط های خانوادگی یا دورهمی ها از این تکنیک استفاده کنید.
برای زیباتر شدن جلوه ی کار می‌توانید از یک کمربند پهن روی لباس استفاده کنید و دکمه های بالایی آن را باز بگذارید. اکسسوری های ظریف نقره ای یا طلایی می‌توانند مکمل های این پوشش باشند.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی