برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

با مانتوی سرمه ای، چه رنگ شال و روسری ای ست میشه؟ نکات مهم در مورد رنگ سرمه ای

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی سرمه ای با لباس و شال و روسری متناسب با رنگ سرمه ای پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

با مانتوی سرمه‌ای، شال یا روسری چه رنگی بپوشیم؟

اگر برای خوش­تیپ بودن و داشتن ظاهری آراسته به دنبال یک رنگ تیره جذاب هستید که از رنگ مشکی کمی ملایم‌­تر باشد، رنگ سرمه‌ای بهترین گزینه است علاوه بر اینکه در پست ست رنگ سورمه ای قبلا نکات کاربری زیادی گفتیم اما بازم برای این سوال جواب های تخصصی براتون آماده کردیم. سورمه‌ای یک رنگ تیره با ته مایه‌های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌های مدرسه بیاندازد؛ اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ترین و امروزی‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. سرمه‌­ای، رنگی­‌ست برای تمام فصول و برای تمام سنین. از آن دسته رنگ­‌های خنثی است که برای هر ست و استایلی به کار می­‌رود. رنگی پر کاربرد که می­‌توان برای جلسه‌­های مهم اداری، کلاس­‌های دانشگاه، ملاقات­‌های دوستانه­‌ی عصرهای تابستان، مهمانی­­‌های تولد و جشن‌­های عروسی روی آن حساب باز کرد! رنگ سرمه‌­ای را می­‌توان رنگی کم ریسک، منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌­ها و انتتخاب هوشمندانه‌­ای برای تمام طیف­‌های رنگی پوست دانست. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ترین لباس‌های خانم‌های ایرانی به حساب می‌آید که رعایت تناسب رنگ و ست کردن درست آن‌ها کلید اصلی برای داشتن یک استایل خوب است.

احتمالا اکثر ما وقتی با مانتوی سرمه‌­ای که در کمدمان جا خوش کرده است، رو به رو می­‌شویم، سوالِ “با شال یا روسری چه رنگی بپوشمش؟” در ذهنمان نقش می‌­بندد. اما واقعا چه رنگی از شال یا روسری، با مانتوی سرمه‌­ای جور در می­‌آیند؟ در این مقاله کمدا، تمام رنگ‌­های کمد بی‌­انتهایش را برای همنشینی درست با رنگ سرمه‌­ای، به شما معرفی می­‌کند.

رنگ­‌های شارپ و تند

قرمز

رنگ‌­های شارپ همیشه در کنار رنگ‌­های خنثی، به بیشتر دیده شدن شما کمک می‌­کنند. قرمز می­تواند یکی از این رنگ­‌ها باشد. آیتم­‌های جذاب قرمز حتما در کمد هر دختری پیدا می­‌شود. در ست­‌های کژوال و نیمه رسمی، مانتوی سرمه‌­ای در کنار شال قرمز می­‌تواند نگاه­‌ها را به شما خیره کند. بسته به درجه­‌ی روشنی قرمز – قرمزهای روشن برای فصول بهار و تابستان و سایه­‌های تیره­‌ی قرمز مثل زرشکی برای فصول پاییز و زمستان- می­‌تواند در کنار سرمه‌­ای ترکیب‌های جذابی بسازد. شلوار جین آبی­‌برفی،کیف دوشی قرمز و کفش‌­هایی به رنگ مانتو می‌­توانند این ست را کامل کنند.

مشکی

شاید شنیده باشید که سرمه‌ای را نباید با مشکی پوشید، اما امروزه این قانون منسوخ شده است. بنابراین هر آنچه شنیده‌اید را دور بریزید و برای داشتن ظاهری کلاسیک و شیک، این دو رنگ را با هم ست کنید. برای روز‌هایی که زیاد مایل به استفاده از رنگ‌های شاد نیستید، یک مانتوی سرمه‌ای به تن کنید و با شال مشکی به آن جذابیت بیشتری بدهید. مشکی رنگ پوست را روشن‌تر و صورت شما را لاغرتر نشان می‌دهد. کاساندرا ستی (Cassandra Sethi)، بنیان‌گذار Next Level Wardrobe می‌گوید: “بسیاری از مردم فکر می‌کنند که شما نمی‌توانید مشکی را با سرمه‌ای بپوشید، اما این ترکیب رنگ، اسطوره‌ی مُد است”. در مورد ست رنگ مشکی خیلی کامل و اساسی در پست اختصاصی توضیح دادیم.

سبز

احتمالا تا الان کمتر سبز را کنار سرم‌ه­ای دیده باشید و به ندرت جرات کرده‌­اید که رنگ­‌های براق سبز را در کنار سرمه‌­ای بپوشید. اما اگر نگاهی به پالت‌­های رنگی طبیعت بیندازیم، می‌­بینید که رنگ سبز می‌تواند به راحتی با مانتوی سرمه‌­ای ست شود. ترکیب شلوار رنگ روشن جین، مانتوی سرمه‌­ای و شال سبز رنگ، ترکیب فانتزیِ تازه‌­ای است که برای قرار­ها و جلسه­‌های نیمه رسمی ارزش ریسک کردن را دارد. برای انتخاب اکسسوری­‌ها، علاوه بر رنگ سفید می­‌توانید به رنگ طلایی هم فکر کنید. البته اگر روی فانتزی شدن تیپتان تاکید دارید دنبال گردنبند، گوشواره و حتی ساعت سبز باشید. برای اطلاعات بیشتر هم میتونید به پست ست رنگ سبز مراجعه کنید.


بنفش

می­‌توان ست مانتوی سرمه‌­ایِ تقریبا یک­‌دست – با سایه­‌های مختلف آبی- را با رنگ شارپ دیگری مثل بنفش جان بخشید. این ترکیب رنگی در عین کژوال بودن، شما را باوقار و ساده نشان می­‌دهد. برای بقیه عناصر می­‌توان از رنگ‌های خنثای دیگری مثل خاکستری استفاده کرد تا صورت شما با رنگ بنفشِ شال در مرکز توجه باشد. در پست ست رنگ بنفش نکات کاربری بیشتری توضیح دادیم.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی