برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

با رنگ نارنجی چی ست میشه؟

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن مانتوی نارنجی با لباس و شال متناسب با رنگ نارنجی پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی، درست مانند تمامی رنگ‌های دیگر، طیف وسیعی دارد. از آنجا که رنگ‌های فرعی مانند رنگ نارنجی از ترکیب دو رنگ اصلی به‌وجود می‌آیند، خصوصیات دو رنگ تشکیل‌دهنده را نیز در خود دارند؛ مثلا رنگ نارنجی، حرارت و تندی و شجاعت رنگ قرمز و نشاط و سرخوشی و گرمای رنگ زرد را به‌همراه دارد. مسلم است که هرچه مقدرا هرکدام از این رنگ‌ها بر دیگری غالب شود، خصوصیات همان رنگ نیز بیشتر در رنگ نارنجی به‌دست آمده، خودش را نشان می‌دهد.

ترکیب نارنجی و آبی

آبی، رنگ مکمل یا متضاد رنگ نارنجی است و همانطور که در پست‌های قبلی هم اشاره کردیم، رنگ مکمل رنگ لباس، یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن است؛ بنابراین ترکیب آبی و نارنجی، یکی از گزینه‌های مناسب است؛ به‌شرطی که توناژ رنگی مناسب را پیدا کنید. مثلا اگر نارنجی روشن می‌پوشید، از آبی روشن‌تر استفاده کنید و اگر نارنجی تیره می‌پوشید، از توناژ آبی تیره مثل آبی کبالت استفاده کنید؛ مگر اینکه قصد بازی کردن با سایه‌روشن رنگ‌ها را داشته باشید.

نارنجی و رنگ‌های خنثی

مشکی

همانطور که می‌دانید، رنگ‌های خنثی ازجمله مشکی، سفید و خاکستری، تقریبا با تمامی رنگ‌های موجود ست می‌شوند و نارنجی نیز از این قاعدع مستثنی نیست. ترکیب نارنجی و مشکی، بسیار زیبا و چشمگیر است؛ شاید حتی بیشتر از ترکیب قرمز و مشکی.

سفید

سفید نیز یکی دیگر از رنگ‌های خنثی است که تقریبا به هیچ رنگی، نه نمی‌گوید. اگر نارنجی روشن را همراه با رنگ سفید بپوشید، پوستتان تیره‌تر نشان می‌دهدو برعکس.

خاکستری

خاکستری، جزو دوست‌داشتنی‌ترین رنگ‌هاست. شاید هیچ ترکیبی بهتر از ترکیب مانتو و شلوار یا کت‌وشلوار خاکستری با پیراهن یا کیف و کفش نارنجی نباشد.

بنفش

اگر استایل‌های ماکسیمال، کالر بلاکینگ و… را می‌پسندید، این ترکیب کاملا مناسب شماست. ترکیب رنگ‌هایی که هردو خاص و به‌اصطلاح جیغ هستند و در چشم. برای این نوع ترکیب، بهتر است که از کیف و کفش و پیراهن یا تیشرتی با رنگ خنثی یا همان نارنجی کمرنگ استفاده کنید؛ مگر اینکه قصد داشته باشید که توجه‌ها را به‌خود جلب کنید.

زرد

زرد و نارنجی، هم‌خانواده هستند. بسیاری از افراد، علاقه‌ای به استفاده از رنگ‌های هم‌خانواده در کنار یکدیگر ندارند، اما برخی نیز آن را می‌پسندند. اگر از ترکیب رنگ‌های نارنجی و زرد استفاده می‌کنید، از رنگ زرد، کمتر و از رنگ نارنجی، بیشتر استفاده کنید، زیرا استفاده زیاد از رنگ زرد، چشم را خسته می‌کند.

طرح نارنجی لباس

شاید رنگ نارنجی را دوست دارید، اما نمی‌خواهید زیاد به چشم بیایید یا از رنگ‌های جیغ، زیاد استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از لباسی طرحدار مثل طرح گل‌گلی با رنگ نارنجی است. چه رنگی مناسب‌تر از نارنجی برای گل‌های ریز روی لباس؟ در این صورت می‌توانید سایر استایلتان را با رنگ پس‌زمینه لباس ست کنید.

اکسسوری نارنجی

اگر پیشنهاد آخر ما هم نظرتان را جلب نکرد، آخرین روش برای استفاده از رنگ نارنجی در لباس، اکسسوری نارنجی است؛ به‌خصوص درحال حاضر که زیورآلات دستساز مکرومه‌بافی و کاموایی و… در رنگ‌های مختلف شاد تولید می‌شود. کیف و کفش نارنجی هم گرما را به استایل شما می‌آورند؛ به‌شرطی که رنگ بقیه استایل را هوشمندانه انتخاب کنید.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی