برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ست رنگ سبز ( شال، کیف، کفش، مانتو ) + ترفند ست کردن رنگ سبز

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن رنگ سبز با لباس و شال و کیف و کفش متناسب با رنگ سبز پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست مانتوی سبز

رنگ سبز، طیف گسترده ای از رنگ ها از سبز فسفری و نئونی تا تناژ های تیره ای مثل یشمی و سبز ارتشی را شامل می‌شود. فرکانس های تیره ی این رنگ را معمولا در ست های اداری و دانشجویی بیشتر می‌بینیم و رنگ روشن و فسفری آن، در آیتم های بهاری/تابستانه و ست های ویمسیکال کاربرد پیدا می‌کند.

اگر قوانین رنگ شناسی را در ست کردن آیتم هایتان رعایت کنید هیچ محدودیتی برای استفاده از رنگ های دیگر در کنار سبز ندارید و حتی رنگ قرمز می‌تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب آیتم های مکمل و اکسسوری های مانتوی سبز شمرده شود.

در این مقاله به بررسی نکاتی می‌پردازیم که حین ست کردن مانتوی سبز باید بدانید.

استفاده از مانتوی کوتاه کتی و شلوار همر‌نگ زکی از تکنیک های ترند شده ایست که هم در ست های رسمی و هم روزانه، بر تن سلبریتی ها و فشن بلاگرهای بین المللی می‌بینیم. رنگ سبز پاستلی، یک رنگ خوب برای ست کردن مانتو با شلوار است.

در ادامه، تصویری از ۳ ست مانتو شلوار مونوکروم را می‌بینید. در ست اول، استایلیست با انتخاب کفش پاشنه بلند هم رنگ، استایل رسمی یکدستی را انتخاب کرده است. روسری ساتن کوچک به رنگ سبز بژ گزینه ی مناسبی برای تبدیل کردن این ست، به یک استریت استایل ایرانی است.

کت و شلوارهای هم‌رنگ شادی که با الگوی دوخت کمی آزاد تولید شده اند، از آیتم های پرطرفدار امسال برای ساخت ست اسپورت هستند. این آیتم ها را می‌توانید با کفش های بزرگ بلنسیاگا، کیف های چرم کمری و عینک های خیلی باریک ترکیب کنید. در این ست برعکس دو مورد قبل، استفاده از شال تک رنگ نسبت به روسری پترن دار اولویت دارد.

  • ست های بهاره/تابستانه با مانتوی سبز

برای ساخت ست های بهاره، مانتوهای کتی بهترین انتخاب هستند. این مدل مانتوها هم با تغییرات آب و هوایی این فصل سازگاری دارند و زیادی خنک یا گرم نیستند و هم بر حسب آیتم های مکمل، می‌توانند در ست های کژوال تا رسمی به کار برده شوند. اگر قصد خرید مانتوهای رنگی در فصل بهار را دارید، مدل کتی اورسایز را در اولویت قرار بدهید.

در مورد رنگ سبز، امسال بیشتر از تناژ پاستلی و کم‌رنگ آن در طراحی های معتبر دیده ایم، اما بر حسب سلیقه می‌توانید رنگ های تیره تری مثل چمنی تا سدری را نیز انتخاب کنید.

در اولین ست مانتوی کتی سبز، پیشنهاد می‌کنیم آن را با شلوار از بالا گشاد که هم‌رنگ یا یک درجه تیره تر از مانتو باشد بپوشید. بهترین مکمل برای این ست، روسری های ساتن کوتاه هستند که از هر دو رنگ در طراحی آن به کار رفته باشد و پترن ساده و شیکی داشته باشد.

عینک های گربه ای و کیف های کمری که اخیرا ترند شده اند، مکمل هایی عالی برای این ست محسوب می‌شوند.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی