برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ست رنگ خاکستری ( کفش، کیف، شال، مانتو، شلوار ) + نکات مهم درمورد ست رنگ خاکستری

در این مجموعه از عکس نوشته و عکس پروفایل سایت عکس نوشته به ست کردن رنگ خاکستری با لباس و شال و کفش و کیف متناسب با رنگ خاکستری پرداخته ایم. اگر دوست دارید استایلی زیبا و چشمگیر داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست مانتوی خاکستری

رنگ خاکستری، از رنگ های خنثی و پرکاربردی است که بین تمام سنین و سلایق، طرفداران مخصوص خودش را دارد. چه افرادی که در بیشتر روزهای سال، پوشیدن کت و مانتوهای رسمی را به ست اسپرت ترجیح می‌دهند و چه کسانی که طرفدار استایل های راحت و اسپرت هستند؛ سازگاری خوبی با طیف رنگی خاکستری دارند. این رنگ به خصوص برای ساخت ست های اداری، کارمندی و دانشجویی نیز بسیار توصیه می‌شود. اگر شما هم از طرفداران رنگ خاکستری در پوشش خود هستید، احتمالا به این نکته پی برده اید که خاکستری، یک رنگ آسان و کم ریسک برای ترکیب شدن با رنگ های دیگر است. این رنگ هم می‌تواند به عنوان رنگ اصلی ست روزانه شما انتخاب شود و یا به عنوان آیتم نجات دهنده و خنثی، در ست های رنگی به کار گرفته شود. در ادامه، نکات جدید و مهمی که برای ست کردن مانتوی خاکستری به کار گرفته می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

ست های جدید بهاره/ تابستانه با مانتوی خاکستری

فصل بهار، فرصت مناسبی برای انتخاب رنگ های شاد و دخترانه ای مثل صورتی و بنفش است. اگر از آن افرادی هستید که ریسک پوشیدن مانتوهایی با رنگ روشن را نمی‌پذیرید، می‌توانید مانتوی خاکستری را به عنوان رویه در یک ست یکدست بنفش اضافه کنید.

پیدا کردن کفش و کیف اسپرتی که در طراحی آن ها از ترکیب خاکستری- صورتی یا خاکستری-بنفش استفاده شده باشد کار سختی نیست. این مدل کفش و کیف، مکمل خوبی برای ست بالا هستند.

ست های پاییزه/ زمستانه با استفاده از بافت و پالتوی خاکستری

رویه های بافتنی خاکستری رنگ، پای ثابت کالکشن پاییزه ی برندهای فست فشن و ترکی هستند. داشتن یکی از این رویه ها در فصل پاییز کار شما را در ست کردن رنگ ها و پترن ها بسیار راحت می‌کند.

در اولین ست پاییزه، پیشنهاد می‌کنیم رنگ های گرم و تیره ای مثل شرابی و آجری را در کنار رویه ی خاکستری روشن به کار ببرید. می‌توانید این رنگ ها را هنگام خرید شومیزهای کبریتی، اکسسوری ها و حتی لوازم آرایشی فصلی خود در نظر داشته باشید.

یک جفت آل استار سفید یا خاکستری می‌تواند مچ همیشگی این رویه باشد.

استفاده از متریال مخمل، آن هم در رنگ های پاییزه و جذابی مثل زرشکی، عنابی و شرابی از ترندهای پرطرفدار بهار و پاییز ۹۸ هستند. این پارچه ها را بیشتر در طراحی شلوارهای گشاد و دامن های پلیسه و چین دار می‌بینیم.

پوشیدن یک پالتوی خنثی مثل خاکستری، کمک می‌کند که پارچه ی مخمل رنگی، شکوه و جلوه ای دوبرابر داشته باشد.

یکی از مزیت های رنگ خاکستری، همخوانی بالایی‌ست که با آیتم های نقره ای دارد. این نکته، دست شما را در انتخاب اکسسوری تا حدودی باز می‌گذارد. در یک ست مونوکروم خاکستری، می‌توانید با هوشمندی آیتم های نقره ای محدودی را در قالب کمربند، کیف، عینک و ساعت، به استایل الگانت خود اضافه کنید.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی