برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

جملات زیبا و آموزنده از زرتشت پیامبر ایران باستان

در این پست از سایت عکس نوشته و پروفایل جملات زیبا و آموزنده از زرتشت پیامبر ایران باستان را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

سخنان و جملات زیبا و اموزنده و پرمعنی از زرشت را در این پست از سایت عکس نوشته گرداوری کردیم .

بهترین و زیباترین سخنان و جملات زرتشت …

جملات زیبا و آموزنده از زرتشت پیامبر ایران باستان

جملات زیبا و آموزنده از زرتشت پیامبر ایران باستان

چون تعالیم نادرست مانع از آن است که راه بهتر را آشکارا دیده و برگزینند، بنابراین خداوند جان و خرد برای شما رهبری برگزید تا زندگی کردن برابر آیین راستی را به هر دو گروه «نیکان و بدان» بیاموزم.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

ای اهورامزدا شخص خردمند و هوشیار و کسی که با منش خویش حقیقت را درک می‌کند، از قانون ایزدی آگاه است و با نیروی معنوی از راستی و پاکی پشتیبانی می‌کند و گفتار و کردار خود را جز به راستی نخواهد آراست و در راه گسترش راستی گام برخواهد داشت. چنین شخصی نسبت به توای مزدا وفادار و شایسته‌ترین یار و یاور مردم به شمار خواهد‌رفت.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

گمراهان بت‌پرست همه از تبار و نژاد سیه‌دلان و کژ منشانند. کسانی که از آنها پیروی کنند و احترام گذارند آنها نیز از تبه‌کارانند.

کردار فریبکارانه و ریاکاری‌های آنها از دروغ و خود ستایی سرچشمه گرفته‌است. از این رو در سراسر گیتی به بدنامی شناخته می‌شدند و مورد تنفرند.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

تنهایی می‌تواند قابلهء زادن اندیشه‌ای بزرگ باشد، اما جایی می‌توانی به تنهاییت اطمینان کنی که اندیشه‌ی نیک، در آنجا خانه ساخته باشد.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

خدای زرتشت بخشایشگر و پر جوشش است پس از کسی که می‌بخشد، نباید ترسید، تنها چیزی که باید از آن ترسید همان «ترس» است.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

حسن بلند پروازی در آن است که انسان را پر جنب و جوش نگه می‌دارد، اما اگر این بلند پروازی باعث گردد که انسان از واقعیت های روزمره دور بماند، آن دیگر بلندپروازی نیست بلکه کوته نظری است.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

پروردگارا؛ مرد نیک‌اندیش و پارسایی که روانش با راستی همگام است تنها به تو می‌اندیشد و کردارنیک خود را به تو نیاز می‌کند. ای اهورامزدا بشود که نیایش‌کنان و سرود ستایش گویان به تو نزدیک شویم.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

کسی که پاسبان و نگهبان سعادت بشر است، کسی که همیشه بیدار و هوشیار، آفریدگان مزدا را پاسبانی می‌کند، کسی که خلق خدا را با دیده باز نگهبانی می‌کند، کسی که سراسر جهان را از تیرگی و ناآرامی با سلاح آخته پاسداری می‌کند، می‌ستاییم.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

بیگناه باش تا بیم نداشته باشی

سپاس دار باش تا لایق نیکی باشی

راستگو باش تا استقامت داشته باشی

متواضع باش تا دوست بسیار داشته باشی

دوست بسیار داشته باش تا معروف باشی

سخی و جوانمرد باش تا آسمانی باشی

چالاک باش تا هوشیار باشی

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

زندگی شما وقتی زیبا و شیرین خواهد شد، که پندارتان، کردارتان و گفتارتان نیک باشد.

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

وظیفه هر انسان در زندگی اش کار و کوشش و آبادی و پیشرفت جهان است .

هر کس باید بیاندیشد که کیست ؟ از کجا آمده است و برای چه در این جهان زندگی میکند؟

خداوند این جهان زیبا را برای شادی انسان در مسیر نیک آفریده است .

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

بهترین زندگی دو جهان برای کسانی است که نیک بیاندیشند و پارسایی را سرلوحه زندگی خویش کنند .

🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷

همیشه اشتباهات مردم را ببخش نه به خاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند بلکه تو سزاوار آرامش هستی.

آشو زرتشت

جملات زرتشت پیامبر,جملات زرتشت درباره عشق,جملات زرتشت درباره خدا,جملات زرتشت به انگلیسی,جملات زرتشت بزرگ,جملات زرتشت درباره نوروز,جملات زرتشت در مورد عشق,جملات زرتشتیان,جملات زیبای زرتشت,جملات ناب زرتشت,جملات زیبا زرتشت,جملات اشو زرتشت,جملات کوتاه زرتشت,جملات زیبای زرتشتی,جملات معروف زرتشت,جملات قصار زرتشت,زیباترین جملات زرتشت,جملات ناب زرتشتی,بهترین جملات زرتشت,جملات عاشقانه زرتشت

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی