برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

متن ادبی تبریک مبعث حضرت رسول – متن کوتاه زیبا برای عید مبعث

در این پست از سایت عکس نوشته و پروفایل متن ادبی تبریک مبعث حضرت رسول – متن کوتاه زیبا برای عید مبعث را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

مجموعه ای از متن و جملات و نوشته های زیبا و کوتاه و ادبی برای تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ع) را در این پست زا سایت عکس نوشته گردآوری کردیم . این اس ام اس های زیبا و ادبی را می توانید برای تبریک عید مبعث پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) به دوستان و آشنایان بفرستید …

همراه ما باشید در سایت عکس نوشته با متن های کوتاه و ادبی تبریک عید مبعث حضرت رسول در سال 99

متن ادبی تبریک مبعث حضرت رسول - متن کوتاه زیبا برای عید مبعث

متن ادبی تبریک مبعث حضرت رسول – متن کوتاه زیبا برای عید مبعث

ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول به همه مسلمانان در ادامه مجموعه ای از متن های ادبی تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را برای شما عزیزان تهیه و گردآوری کرده ایم.

عید مبعث یکی از بهترین و مهمترین اعیاد مسلمانان است و تبریک عید مبعث پیامبر اکرم (ص) به برادران و خواهران مسلمان بسیار پراهمیت است.

سایت عکس نوشته به مناسبت روز عید مبعث حضرت رسول مصادف با 3 فروردین سال 99 در این بخش جدیدترینو زیباترین متن های تبریک عید مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) را آماده کرده است.

زیباترین تصویر از بعثت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و جهان پیش از آن، درکلام امیر بیان، حضرت علی علیه السلام آمده است. آن پرورده مکتب محمد در نهج البلاغه چنین می‌فرماید:«پروردگار رسولش محمد را در هنگامه‌ای فرستاد که فاصله قطع رسالت‌های آسمانی و وحی الهی به درازا کشیده بود. مردمان درخواب بلند بی خبری فرو رفته و فتنه‌ها کمر به تباهی آفرینی بسته بودند.

آتش جنگ‌ها زبانه می‌کشید. دنیا تیره بود و پرفریب، خزان زده بود و یأس آفرین و بی برگ و بار. خشک سالیِ معنویت بود و قحطی حقیقت. نشانه‌های هدایت فرسوده و پرچم‌های گمراهی افراشته بود…. روزگاری بود میوه اش فتنه، خوراکش مردار و کسب و کارش آلوده، در دل‌ها هراس بود ودر دست‌ها شمشیر» که در این هنگام، خداوند پیامبرش محمد را برانگیخت.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

هنگامه عید است و پر است از برکات
آمد ز حرا رسول شیرین حرکات
با خلق عظیم شد رسول اخلاق
بر خلق خوشش زصدق و ایمان صلوات
در بیست و هفتم رجب جبرئیل آن امین وحی حق بر حضرت رسول (ص) نازل شد و غار حرا از خورشید روشن‌تر گشت. برگزیده شدن حضرت رسول به پیامبری مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بعثت حضرت رسول از الطاف بی پایان خداوندی بود که جلوه‌های شکوهمندش تا کرانه‌های ناپیدای زمان امتداد یافته است. در آن روز آسمانی، پس از قرن‌ها خشک سالی معنویتِ مزرعه حیات، ابرهای سایه گستر رحمت الهی بر کویر اندیشه‌ها سایه انداخت و باران عشق، مهر ورزیدن و مهربان زیستن بر کویر تفتیده دل‌ها بارید. باردیگر باغ رسالت به بار نشست و زیباترین شکوفه هستی شکوفا شد و دل نورانی محمد، تجلی گاه نام و کلام خدای سلام و آیین اسلام گشت. روز مبعث، روز سربلندی انسان و روز بلندای بانگ توحید، بر همه گیتی مبارک.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

زیباترین روز خلقت، تابیدن نور حق بر قلب چراغ هدایت؛ عید پیامبری رسول خدا مبارک.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

محمد (ص) به نام حق خواندن آغاز کرد و آفرینش یکپارچه در شور و شعف فرو رفت. سالروز انتخاب شدن حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) برای پیامبری از سوی خداوند متعال بر همه مسلمانان جهان مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بعثت، عید اعطای ردای سبز رسالت به اسوه صبر و استقامت خجسته باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

امروز قلب حضرت محمد (ص) آشنای قرآن شده و در غار حرا خواندن آغاز کرده است. این معجزه بر جمیع مسلمانان فرخنده باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

هزار و چهارصد و اندی سال از بعثت آخرین سفیر الهی و برترین پیامبر هستی می‌گذرد، جهان تشنه حقیقت، همواره از زلال هدایت آن پیام آور نور سیراب گشته است و در پرتو تعالیم آن منجی بشر، زندگی‌سازترین فرهنگ‌ها را گسترده و انسان‌سازترین ارزش‌های اخلاقی را نهادینه کرده است. درود بر حبیب خدا، محمد که جهان را از حلاوت محبت خداوند پرکرد و زمان و تاریخ را از موج تکبیر آکند و عید بزرگ مبعث مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

امروز حضرت رسول گرامی سُکان دین را در دست گرفت و فرمان رسالت محمد (ص) برای هدایت انسان‌ها صادر شد. عید بعثت مبارک

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

ز احمد تا احد یک میم فرق است
جهانی اندراین یک میم غرق است
مبعث حضرت رسول تبریک و تهنیت باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

حضرت رسول اکرم محمد مصطفی ص اولین نور، آخرین فرستاده، برترین انسان و گل سرسبد هستی برانگیخته شد تا تلاش همه انبیای الهی را فرجامی جاودانه باشد. بعثت عصاره همه پیشوایان آسمانی مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

حضرت رسول (ص): دعایی که شخص برای غایبی کند؛ از همه دعاها زودتر مستجاب می‌شود. عید مبعث مبارک‌باد. ما را در دعاهای خیرتان فراموش نکنید.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بیست و هفتمین روز ازماه رجب، مردی از تبار پاکان و از سلاله ابراهیم بت شکن، برسریر نبوت می‌نشست که کامل ترین انسان بود و شایسته ترین فرد برای دریافت مدال پرافتخار رسالت. این روز را بر همه پیروان ایشان تبریک عرض می‌کنم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

خورشید، پرتویی ز جمال محمد است
جبریل، جلوه‌ای ز جلال محمد است
وحی خدا، سرود ملک، ذکر مؤمنین
صلوات بر محمد و آل محمد است
عید سعید مبعث را به همه مسلمانان تبریک عرض می‌نمایم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

برگزیده شدن محمد مصطفی، مرد یقین و رحمة للعالمین به پیامبری و عید مبعث حضرت رسول اکرم بر شما و دلدادگان حضرتش مبارک؛ او را که در آسمان احمد می‌نامندش و در زمین سراج منیر.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

مبعث روز هدایت بندگان به سوی آفریدگار و تبلور کامل عشق حق به آفریدگان است. عید مبعث مبارک باد؛ به امید آنکه لیاقت رحمتی از الطاف رحمة للعالمین را داشته باشیم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بیست و هفتم ماه رجب مصادف با شکوه مندترین لحظه تاریخ بر دانایان و اندیشمندان مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

محمد ظهور کرد و اوهام را زدود و پرستش بت‌ها را حرام کرد. او مردم گمراه را به راه راست هدایت نمود و ننگ جاهلیت را از جامعه عرب برطرف ساخت و آن‌ها را از خضیض جهل و نادانی رهانید و به مقام عالی انسانی رسانید. عید مبعث بر شما و کلیه دل‌آگاهان جهان مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

هستی اگر صدفی گوهرپرور است، آن گوهر، وجود حضرت رسول صلی الله علیه و آله است که به «تکوین» معنا بخشیده است و خداوند را، چه تدبیرهای شگفت و زیباست در آراستن چهره خلقت و افروختن مشعل هدایت. اکنون سزاوار است که به مناسبت این فرخنده سالروز تبریکات فراوان خویش را به شما عرضه دارم. امید که پیرو واقعی ایشان باشیم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

دارم ولایت تو، در دل محبت تو
سر مست جام عشقم، در شام بعثت تو
عید مبعث بر عاشقان حضرت رسول اکرم ص مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

خدای سبحان، برای وفای به وعده خود و کامل گردانیدن دوران نبوت، حضرت محمد را مبعوث کرد؛ پیامبری که از همه پیامبران، پیمان پذیرش نبوت او را گرفته بود، نشانه‌های او شهرت داشت و تولدش بر همه مبارک بود. در روزگاری که مردم روی زمین دارای مذاهب پراکنده، خواسته‌های گوناگون و روش‌های متفاوت بودند، عده‌ای خدا را به پدیده‌ها تشبیه کرده و گروهی نام‌های ارزش مند خدا را انکار و به بت‌ها نسبت می‌دادند، و برخی به غیر خدا اشاره می‌کردند. پس خدای سبحان، مردم را به وسیله حضرت رسول صلی الله علیه و آله از گمراهی نجات داد و هدایت کرد و از جهالت رهایی بخشید. سالروز این واقعه باشکوه به مسلمین جهان مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

به به که چه روز خرم آمد
مبعوث، نبى اکرم آمد
بس عید فرا رسید بى شک
عیدى نبود چنین مبارک
هر روح که دور از بدى شد
با آمدنش محمدى شد
تبریک عید مبعث را از اینجانب پذیرا باشید.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

زبان دل حضرت محمد (ص) را به عشق می‌خواند و خرد در برابر علم لدنی او خیره مانده است. برگزیده شدن حضرت حضرت رسول الله (ص) به پیامبری بر تشنگان عشق و خرد مبارک باد. محمد (ص) نبوت را برانگیخت تا جهان بداند که او چراغ روشنگر هدایت است. عید بعثت بر جهانیان مبارک.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

حضرت رسول صلی الله علیه و آله در زلال جاری نبوت خداوندی و در پرتو گوهر گران‌سنگ وسعت اندیشه، سعه صدر و حُسن تدبیر والای خویش، توانست هدایتگر راه نور بر همه مردمان و در همه زمان‌ها باشد. عید برانگیخته شدن آن بزرگوار به پیامبری را خدمت سروران ارجمندم تبریک می‌گویم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بعثت چراغ هدایت است و شادی آن شادباش عید نجات بندگان از تاریکی جهالت. عید مبعث را بر همگان تبریک عرض می‌نمایم. مبعث، عید شکوفایی خوشبوترین گل هستی، مبارک.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

غار حرا سراسر از نور سرمد لبریز شد؛ جبریل از طرف حق آمد و گفت: یا محمد (ص) برخیز و مردمان را رهبر باش و بر هر دو عالم پیامبری کن. سالروز بعثت حضرت رسول اکرم خجسته باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

ساقی بیا که بزم طرب، زیب و فر گرفت
وجد و نشاط در همه خشک و تر گرفت
«اقرأ بِاسمِ ربک» ای عندلیب دوست
باید نوای عشق در این بزم برگرفت
عاشقان عیدتان مبارک باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

محمد مصطفی آمد تا ظلمت جاهلیت را بزداید، فطرت‌ها را برانگیزد و بشریت را به کمال رساند. دامنه بعثتِ آن مبعوث خاتم تا همیشه روزگار گسترده است و پرچم نامش، بر بام بلند گیتی در اهتزاز ابدی است. سالروز این اتفاق عظیم را خدمت شما و همه پیروان حضرت ختمی مرتبت فرخنده باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بعثت فصلی بهاری در پهنه قرون بود که خداوند، محمد را هم چون گلی زیبا بر دامن رسالت نهاد و سرزمین بطحا را با فروغ چهره این خورشید، تابان کرد. عید مبعث حضرت رسول را به شما تبریک عرض می‌نمایم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

یا محمد، ای خرد پابست تو
ای چراغ مهر و مه در دست تو
هر زمان گلواژه‌هایت تازه‌تر
بلکه از هستی بلند آوازه‌تر
ختم شد بر قامتت پیغمبری
این تو را باشد دلیل برتری
عید مبعث حضرت رسول مبارک

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

تقوای کامل آن است که آنچه را نمی‌دانی یاد بگیری و به آنچه می‌دانی عمل کنی. / پیامبر اسلام (ص)
عید مبعث رسول اکرم بر همگان تبریک و شادباش باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

در بیست و هفتم رجب، غار حَرا جلوه گاه نور خدا گشت و پیام دانایی در رواق هستی طنین انداز شد. مبعث عیدی برای آنان است که عاشق نور هستند. عید مبعث بر شما مبارک باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

جبرئیل منجی کل بشر را خواند تا از غار حرا بیرون بیاید و بر جهان نور علم و روشنگری و هدایت بتاباند. تبریک مبعث حضرت رسول را از اینجانب پذیرا باشید.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

«بعثت حضرت رسول» نعمت خدا بر بشریت و منت آفریدگار بر انسان بود. بعثت طلوعی بود که خورشید حق را از خاور تاریخ، تاباند. عید مبعث مبارک باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

در روزگاران تاریکی و جهل محمد (ص) بر فراز کوه نور ایستاد و زمین در زیر پاهای او استوار گردید تا مردم را به سوی روشنایی و دانایی دعوت کند. بعثت رسول اکرم مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

مبعث پیامبر خاتم پایان همه تباهی‌ها و سیاهی‌ها، روز مرگ جهل‌ها و ابوجهل‌ها، روز خشکیدن شریان شرک و روز مرگ تمامی حقارت‌ها، شقاوت‌ها و قساوت‌ها بر عموم حق‌جویان مبارک باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

بهار بی خزان، روی محمد
بهشت جاودان، کوی محمد
منور می‌شود چون ماه از مهر
دلی گر رو کند، سوی محمد
معطر ساخت گلزار جهان را
شمیم تار گیسوی محمد
عید مبعث بر عاشقان حضرت رسول اکرم تبریک و تهنیت باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

شب بیست و هفتم رجب بود. محمد رسول الله غرق در اندیشه بود که ناگهان صدایی گیرا و گرم درغار پیچید: بخوان! بخوان به نام پروردگارت که بیافرید، آدمی را از لخته خونی آفرید، بخوان که پروردگار تو ارجمندترین است، همو که با قلم آموخت، و به آدمی آنچه را که نمی‌دانست بیاموخت. عید مبعث مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

عید نجات عالم خلقت مبارک است
آوای وحی و لیله بعثت مبارک است
عید نزول سوره اقرأ به عقل کل
جشن کمال و علم و فضلیت مبارک است

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

عید سعید مبعث: روز بیداری عاطفه‌هایی که در خواب عظیم غفلت انسانیت آرمیده بودند؛ روز شکوفایی ارزش‌هایی که قرن‌ها در خاک تیره جهل مدفون می‌شدند و روز برانگیختن خردهایی که در کابوس دهشتناک هوس‌پرستی‌ها، خرافه‌گرایی‌ها و جهل‌پیشگی‌ها، پریشان گشته بودند؛ بر همه مسلمانان جهان مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

از بعثت محمد (ص) جهان جوان گشت و گیتى همچون بهشت جاودان شد، این عید را به اهل دین و جمله مسلمین شادباش می‌گویم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

از حرا صوت «اقراء باسم ربک» به گوش جان می‌رسد و آن یتیمِ نظرکرده انتخاب می‌شود تا برترین خلق و نجات‌بخش انسان‌ها گردد. عید مبعث حضرت رسول بر شما و دیگر مسلمین جهان مبارک و خجسته بادا.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

از غار حرا نوری در جهان تابید تا پیغام احمد به گوش جان جهانیان برسد. عید برگزیده شدن حضرت محمد به پیامبری را خدمت شما تبریک می‌گویم و روز بعثت پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص) بر پیروان حقیقی آن حضرت تهنیت باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

آن شب، شب بیست و هفتم از ماه رجب بود و محمد غرق در اندیشه، که ناگاه صدایی گیرا و گرم در فضا پیچید: بخوان. محمد در هراس وهم آلود به اطراف نگریست. صدا دوباره گفت: بخوان. این بار محمد با بیم و تردید گفت: من خواندن نمی‌دانم. صدا پاسخ داد: بخوان به نام پروردگارت که بیافرید. آدمی را از لخته خونی آفرید. بخوان و پروردگار تو ارج مندترین است؛ همو که با قلم آموخت و به آدمی آن چه را نمی‌دانست، بیاموخت. و او هرچه را که فرشته وحی فروخوانده بود باز خواند. این اولین گل واژه وحی بود که بر آخرین پیامبر خدا فرود آمد. عید باسعادت مبعث حضرت رسول را خدمت کلیه عاشقان آن حضرت تبریک عرض می‌نمایم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه، مسئله‌آموز صد مدرس شد
عید مبعث مبارک باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

خدا خواست تا چهره آفرینش را روشن کند «محمد» را آفرید، خواست تا بر آدمیان منت نهد و تاریخشان را به طراوت بهار مبدل سازد و شب کائنات را به روز روشنایی و فروغ وحی بیاراید، «مصطفی» را برگزید. محمد دیباچه زرین کتابی بود که کلماتش جوشیده از وحی و فرود آمده از عرش و نازل شده از ملکوت بود. عید مبعث روز نزول برکت بر شما مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

عید مبعث سالروز آن هنگام که پیامبر آخرین در بیست و هفتمین روز رجب به نجات انسان‌ها شتافت، مبارک باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

آن شب عشق رهنمای محمد (ص) شد تا او راهنمای جهانیان باشد. آنک خورشید از شرق حرا پرتو افکند و حضرت رسول محمد مصطفی (ص) دیگر آن فرد سابق نبود. با بار رسالت بر دوش به سوی عالمین آمد. فروغ رسالت بر شما مبارک باد.

متن تبریک مبعث حضرت رسول,متن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم,متن تبریک مبعث پیامبر,متن تبریک مبعث رسول اکرم,متن تبریک مبعث پیامبر اکرم,متن تبریک مبعث پیامبر در سال 99,متن تبریک مبعث حضرت محمد,متن ادبی تبریک مبعث حضرت رسول,متن تبریک عید مبعث,متن تبریک عید مبعث پیامبر,متن تبریک عید مبعث رسول اکرم,متن تبریک عید مبعث جدید,متن تبریک روز مبعث,متن پیام تبریک مبعث,متن برای تبریک مبعث پیامبر,متن زیبا تبریک مبعث حضرت رسول,متن برای تبریک مبعث,متن کوتاه تبریک مبعث پیامبر,متن رسمی تبریک مبعث,متن پیامک تبریک مبعث

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی