برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

عکس پروفایل رنگ سال 97

در عکس پروفایل رنگ سال 97 شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید با رنگ و مدل مانتوی سال 97 و رنگ موی سال 97 آشنا شوید و و پروفایل های متناسب با رنگ سال97 را برای شما آماده کرده ایم که شامل 13 عکس پروفایل و …

عکس پروفایل رنگ سال 97

کمی‌قرمز و کمی هم آبی می‌شود بنفش؛ رنگی سنگین و البته پر طمطراق که برخی به روحانی بودنش اعتقاد دارند و برخی هم به وقارش و عده‌ای هم زیبایی ظاهری و غمی که درونش پنهان شده… اما این رنگ با همه آب و تابش و با همه آرامشی که به قول رنگ شناسان در خودش دارد گاهی می‌شود رنگ ممنوعه؛ رنگی که هر کسی و به هر قیمتی نباید و نمی‌تواند سراغش برود.

مدل مانتوی سال97

عکس پروفایل رنگ سال 97
عکس پروفایل رنگ سال 97
عکس پروفایل رنگ سال 97
عکس پروفایل رنگ سال 97

اگر خیلی چاق هستید، یعنی اضافه وزن کاملا محسوسی دارید، فرقی هم نمی‌کند خانم باشید یا آقا یا برعکس خیلی لاغر هستید آنقدر که هیچ لباسی روی‌تن‌تان درست و حسابی نمی‌نشیند باید دور رنگ بنفش را خط بکشید. بنفش از آن رنگ‌های سنگین است و به دليل همین وزن عجیبی که دارد درست مثل یک تشدید عمل می‌کند، یعنی چاقی شما را چندبرابر نشان می‌دهد و لاغری‌تان را هم بیشتر بنابراین بهتر است در این دو شرایط خاص به لباس‌هایی با رنگ بنفش فکر نکنید! البته یادتان باشد این قاعده از اصول نانوشته‌ای است که هیچ دلیل علمی برای اثبات آن وجود ندارد بنابراین برای عمل به آن فقط می‌توانید به تجربه نگارنده و حسی که رنگ بنفش در مخاطبان ایجاد می‌کند، اعتماد کنید!

رنگ سال 97

رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و بشاش است و به همین دلیل اغلب بانوان مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستند. این رنگ آرامش دهنده است و قادر است محیط شما را جذاب، هنری و خلاق کند.

رنگ موی 97

رنگ مو مد سال 97 , انتخاب رنگ مو مطابق با مد سال و دنبال کردن مطالب و تصاویر رنگ مدل سال جدید ، از علاقمندی های مختص بانوان می باشد و اینکه رنگ مو سال جدید چه رنگی است؟ این سوالی است که اغلب بانوان شیک پوش و خوش سلیقه که مطابق با مد سال جدید پیش می روند در جستجوی پاسخ آن هستند. پیشنهاد جدیدترین مدل مو و رنگ مو سال 97 و مدل مو های جدید و شیک برای سال 97 را همراه با مدل های جدید مقالات زیبایی در زمینه سلامت , زیبایی , سبک زندگی  و… قرار میدهیم.

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی