برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

عکس پروفایل حلقه و انگشتر نامزدی جدید + عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی

عکس پروفایل حلقه و انگشتر نامزدی جدید + عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی

◀◀اگر به دنبال عکس حلقه نامزدی برای پروفایل – عکس حلقه های جدید و زیبا دوران نامزدی – عکس حلقه نامزدی تو دست – عکس پروفایل حلقه نامزدی و ازدواج لاکچری – عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی – عکس حلقه ازدواج جفت – جدیدترین عکسهای حلقه نامزدی – تصویر پروفایل حلقه نامزدی زیبا و عاشقانه – متن و جملات زیبا و عاشقانه نامزدی هستید پیشنهاد می کنم این پست از سایت عکس نوشته را از دست ندید که پر است از عکس نوشته حلقه نامزدی جدید و زیبا و عکس پروفایل عاشقانه و جذاب از حقله های نامزدی 😍 💚💔💖

امیدوارم از دیدن عکس و تصاویر پروفایل حلقه نامزدی و ازدواج زیبا و عاشقانه و جدید 2020 لذت ببرید و ما رو با نظراتون خوشحال کنید 😍😍😍😍

عکس پروفایل حلقه و انگشتر نامزدی جدید + عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی

عکس پروفایل حلقه و انگشتر نامزدی جدید + عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی

حلقه ازدواج نمادی از عشق و وفاداری عروس و داماد است که در ابتدای روزهای عاشقانه به هم هدیه میدهند و به نشانه پایبندی به عشقشان آن را تا همیشه نزد خود نگه میدارند.

به همین جهت انتخاب حلقه نامزدی هم برای خانم ها و هم آقایان اهمیت زیادی دارد چرا که قرار است همیشه همراهشان باشد و از آنها دور نشود.

ما در این پست برای کمک به انتخاب شما مجموعه ای کامل از عکس و مدل های جدید حلقه نامزدی و ازدواج جمع آوری کرده ایم با این تفاوت که این عکس ها شامل عکسهای حلقه نامزدی در دست عروس و داماد است و به شما کمک میکند مدل انگشتری که بیشتر با سلیقه شما هماهنگ است انتخاب کنید.

برای دیدن این تصاویر و اطلاعات کاملی در مورد حلقه نامزدی با ما همراه باشید.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عکس پروفایل حلقه و انگشتر نامزدی جدید + عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی

در ادامه مطلب کاملی در مورد انتخاب ، خرید ، نگه داری و تمی کردن حلقه از سایت عروس را در اینجا بازنشر میکنیم تا در کنار دیدن مدل های حلقه نامزدی از این مطالب هم استفاده کنید . بی گمان یکی از زیباترین لحظه های هر ازدواجی خرید حلقه های ازدواج است.

خریدی که قبل از عقد صورت می گیرد و معمولا عروس خانم ها و آقا داماد ها زمان زیادی را صرف انتخاب آن می کنند. حلقه هایی که به رغم سادگی شان بسیار پر معنا هستند.

حلقه هایی که نشان وفاداری، علاقمندی و پیوند و تعهدی است که در میان دو انسان بسته می شود. با تمام این تفاسیر اما ممکن است درباره پیشینه این حلقه ها، نحوه ی انتخاب حلقه های ازدواج و همچنین خاصیت سنگ هایی که در بعضی از حلقه ها به کار برده می شود و نحوه تشخیص اصل یا بدل بودن این نوع سنگ ها نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشیم.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عکس پروفایل حلقه و انگشتر نامزدی جدید + عکس نوشته عاشقانه حلقه نامزدی

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

بی شک بسیاری از ما درباره ی پیشینه ی حلقه اطلاعات درست و موثقی نداریم. در اغلب منابع خاستگاه اصلی حلقه های ازدواج را اروپا و یونانیان باستان عنوان کرده اند. در حالی که درست نیست. در واقع حلقه ای که امروزه در تمام دنیا هنگام ازدواج زن و شوهر به دست هم می کنند برگرفته از حلقه ی مهر در آیین میتراییسم می باشد.

در آیین میتراییسم بارزترین نشانه ی میترا که ایزد بزرگ این آئین است، حلقه ی مهر بوده که در بیشتر نقش های بجا مانده از میترا در دست وی دیده می شود.در بسیاری از نقش نگاره های هخامنشی و ساسانی نیز می بینیم که پادشاهی حلقه ای را به دست کسی می دهد و یا از دست شخصی می گیرد؛ این نماد پیمان میان آن ها و یا سپردن فرمانروایی سرزمین به دست کسی دیگر بوده است.

همچنین یکی از اشیای مفرغین که از شوش به دست آمده و امروزه در موزه ی لوور پاریس نگهداری می شود، مجسمه ی بدون سر همسر یکی از پادشاهان ایلامی می باشد. در دست چپ این مجسمه، درست در انگشت انگشتری، یک حلقه دیده می شود و همین تندیس می تواند گواه بر ایرانی بودن ریشه و خاستگاه حلقه ی ازدواج باشد. امروز تمام دنیا بدون اینکه بدانند یکی از کهن ترین رسم های ایرانی متعلق به میترا را بجای می آورند و افسوس که حتی به جز عده ی معدودی، خود ایرانی ها نیز از آن اطلاعی ندارند.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

حلقه ای که برای ازدواج زوجین در نظر گرفته می شود معمولا با مشورت هردو طرف و در اولین مراحل خرید عقد، انجام می شود. حلقه ها معمولا ظرافت خاصی دارند و میتوان به سهولت در تمام مواقع از آن ها استفاده کرد. چرا که حلقه نمادی از تعهد به همسر است و این نشان مقدس در تمام مراحل زندگی باید در جای ثابت و ویژه اش خودنمایی کند. غیر از رمز و رازهایی که در باب حلقه گفته می شود، اغلب زوج های جوان در آغاز زندگی توجه خاصی را به حلقه مبذول می دارند. توجهی که حاکی از اهمیت این نشان در زندگی مشترک است.

در باور عموم حلقه ی ازدواج نمادی از عشق و علاقه ی عروس و داماد به یکدیگر است. زیرا حلقه دایره ای شکل است و انتها ندارد و نمادی از بی انتهایی علاقه ی عروس و داماد به یکدیگر است. جنس حلقه از طلاست زیرا طلا عنصری است که در بین فلزات دیگر زیبایی و ماندگاری بیشتری در دارد و انتخاب حلقه ی ازدواج از جنس طلا نمادی از پایداری و دوام عشق عروس و داماد به یکدیگر تلقی می شود.

همچنین انگشت حلقه، انگشتی است که یک رگ آن مستقیما به قلب متصل است و دست کردن حلقه در این انگشت نشانه ی علاقه ی قلبی می باشد. زوجین حلقه هایشان را همیشه در دست خواهند داشت و این نشانه ای از وجود تعهد و تعلق به هم می باشد. پس انتخاب و خرید حلقه امری بسیار مهم در مسئله ی ازدواج است.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

حلقه در حقیقت رکاب (رینگ) ساده ای است که معمولا طرح ندارد و ظریف است و یا یک ردیف نگین ریز روی آن کار شده است. گاهی نیز یک نگین درشت روی آن تعبیه شده است و مابقی آن ساده می باشد. اما انگشتر ظرافت ندارد و طرح های شلوغ با نگین هایی درشت دارد. اگر مشکل پسند هستید و طرح های موجود در بازار به دلتان نمی نشیند میتوانید به یک جواهر سازی مطمئن رفته و در مورد طرح دلخواهتان مشورت کنید و در نهایت سفارش کار را به آن ها بدهید.

۱- حلقه نشان

در خانواده های سنتی ایرانی، بسیاری از ازدواج ها به شکل سنتی و با معرف ی خانواده ها شکل می گیرد. در چنین مراسمی پس از اینکه خانواده ی داماد جواب مثبت یا به اصطلاح بله را از خانواده ی عروس گرفتند؛ برای اینکه حالت رسمی تری به انتخاب خود داده باشند در جلسه های آتی یک انگشتر را به عنوان نشان کردن دختر برای او تحفه می آورند. به این انگشتر انگشتر نشان می گویند. که دختر خانم آن را به نشانه ی اینکه در آستانه ی تاهل قرار دارد در انگشت می کند. اما حلقه ی ازدواج در مراحل بعدی و به انتخاب خود عروس خانم تهیه می شود.

۲-حلقه ی ازدواج

حلقه های ازدواج معمولا بر اساس سلیقه ی هر فرد انتخاب می شود. حلقه ی عروس دارای زرق و برق بیشتری است و معمولا از چند ردیف نگین تشکیل می شود. حلقه ی داماد ساده تر است و تنوع کمتری دارد.

خرید حلقه از نخستین خریدهای زوجین پس از توافق اولیه به شمار می آید.گاهی عروس و داماد به دلیل رعایت تناسب اقدام به خرید انگشتر های ست داماد و عروس می کنند. چنین حلقه هایی از نظر شکل ظاهری به هم شباهت دارند با این تفاوت که حلقه ی داماد کمی ساده تر و کم زرق و برق تر است. ولی در بعضی از مواقع هم حلقه های ست درست شکل هم طراحی می شوند.

هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست . . .

آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شـما مبارک

عکس پروفایل حلقه ازدواج,عکس نوشته حلقه و انگشتر ازدواج جدید

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

ابتدا مطمئن باشید که بودجه ی کافی برای خرید حلقه را دارید. شما دست کم باید از شش ماه قبل برای این کار پول کافی جمع کرده باشید. شما باید احتمال بدهید که کمی بیشتر از انتظارتان هزینه کنید. مدل هایی که نگین های درشت و کمتری دارند و یا یک تک نگین روی آن وجود دارد انتخاب های شکیل تری می باشند.

در انتخاب حلقه های تک نگین حتما قاب آن را بررسی کنید. برخی از حلقه ها که نگین آن ها روی قاب محکمی قرار داده نشده است و یا نگین به وسیله ی چسب چسبانده شده است، در صورت ضربه و یا افتادن فورا می افتد و از حلقه جدا می شود. در صورتی که نگین حلقه گم شود حسرت زیادی خواهید خورد.

حلقه ی شما نباید کیپ باشد. شما قرار است سالیان زیادی این حلقه را در دست داشته باشید پس احتمال چاق شدن و تغییر فرم دست ها را به مرور زمان بدهید. حلقه را نیم سایز بزرگتر سفارش دهید.

عروس خانم ها در نظر داشته باشند که انجام کارهای منزل با حلقه هایی که نگین های بزرگ دارند سخت خواهد بود. آن دسته از زوج های جوان که شور و اشتیاق خاصی برای یکی شدن و ست کردن دارند می توانند از حلقه های جفت استفاده کنند.

در نظر داشته باشید که این حلقه ها حتما باید به دست جفتتان بیاید و حلقه ی آقا باید کاملا مردانه باشد. همچنین معمولا در حلقه های جفت، حلقه ی مردانه گران تر است زیرا سایز بزرگتری دارد و طلای به کار رفته بیشتر است.

عکس پروفایل حلقه ازدواج,عکس نوشته حلقه و انگشتر ازدواج جدید

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

حلقه بر اساس مقدار طلای به کار رفته در آن، اصالت سنگ و نگین و مارک متغییر است. ساده ترین نوع حلقه که از سنگ و نگین به صورت حداقلی در آن استفاده شده است، مسلما قیمت پایین تری نسبت به انگشترهای سنگین و پر زرق و برق دارد.

البته بر اساس باور عمومی که از آموزه های دینی نشات می گیرد، استفاده از طلا برای مردان توصیه نمی شود و اغلب آقایان برای حلقه از جنس نقره یا پلاتین استفاده می کنند. البته پلاتین از نظر قیمت نه تنها ارزان تر از طلا نیست که در خیلی از مواقع گران تر هم هست.

حلقه های ازدواج به دلیل ماهیت با ارزشی که دارند، معمولا جزو یادگاری های مهم زندگی هر زوجی به شمار می روند. علاوه بر عشقی که در اهدای حلقه ی ازدواج نهفته است، رمز و رازی که در حلقه های ازدواج وجود دارد بر ارزش آن می افزاید.

برای انتخاب حلقه دقیق و حساس باشید چون تا آخر عمر باید این حلقه را در انگشت خود داشته باشید. پس باید چیزی را انتخاب کنید که برای همه ی عمر به وجودش ببالید و هرگز به خاطر انتخاب آن پشیمانی به دل تان راه ندهید.

عکس پروفایل حلقه ازدواج,عکس نوشته حلقه و انگشتر ازدواج جدید

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

این روز ها صابون مد، به تن بازار طلا و جواهر هم خورده است. اگرچه به اقتضای مد، مارک هایی مانند ورساچی و بولگاری، ویترین طلا و جواهرفروشی ها را تسخیر کرده اند، اما برای یک انتخاب خوب در دنیای طلا و جواهر باید به چند نکته ی مهم توجه کنید:

اگر پوست تان سفید یخی است، ترجیحا به جای طلای زرد، از طلای سفید استفاده کنید. درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه ی پوست شما را بیشتر می کند.
اگر پوست تان گندم گون است(رنگی مابین سفید و برنزه)، استفاده از طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز برای پوست شما مناسب تر است.

اگر انگشتان ظریف و باریکی دارید سعی کنید از انگشترهای درشت و پر از جواهر نخرید. چون در انگشت های ظریف شما زیبایی و جلوه شان را از دست خواهند داد.

ممکن است علاقه داشته باشید که، حلقه های ازدوج تان با حلقه ی همسرتان شباهت هایی داشته باشد. در این مواقع از حلقه های ست مردانه و زنانه استفاده کنید که در بازار موجود است.

اگر دوست دارید از انگشتر هایی با چند ردیف جواهر به عنوان حلقه استفاده کنید، به اصالت کار و به نحوه ی ساخت انگشتر دقت کنید به طوری که جواهر به درستی روی انگشتر سوار شده باشد.

حلقه های ساده همیشه طرفدار دارند. چرا که حلقه های ساده هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه می توان با افتخار از آنها استفاده کرد.

حلقه های ازدواج علاوه بر ظاهرشان روح و قلب انسان را درگیر خود می کنند پس مهمترین هدیه از جانب همسر به شمار می روند که باید با تمام روح و قلب از آنها مراقبت کرد.

عکس پروفایل حلقه ازدواج,عکس نوشته حلقه و انگشتر ازدواج جدید

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عشق ممکن اسـت کـه کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا

بـه اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمی کند . . .

ورود شـما بـه دنیای عشاق را تبریک میگویم

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم بـه دم عاشق شوید

منتها فقط عاشق همسرتان

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عزیزم. یکی شدنتان را تبریک میگویم. برایت آرزوی بهترینها را درکنار همسرت دارم.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عاشق کسی بودن بـه انسان قدرت و نیرو میبخشد

و معشوق کسی بودن بـه انسان شجاعت

پس ازدواج بـه شـما هم قدرت می دهد هم شجاعت.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

پیوندتان رابا تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

آرزومند خوشبختی شـما «…»

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شـما دو تا رابا شکوه و زیبایی تمام بـه هم پیوند زد

عمل پیوندتان خجسته باد . . .

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

ازدواج تنها پیوند زمینی اسـت کـه در آسمانها بسته می‌شود

پیوند زیبایتان خجسته باد

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عکس نوشته پروفایل با موضوع حلقه و انگشتر ازدواج و نامزدی عکس نوشته پروفایل با موضوع حلقه و انگشتر ازدواج و نامزدی

ازدواج پیوندی اسـت کـه هیچکس در ان ضرر نمی‌کند.

اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت می شوي ودر غیر اینصورت فیلسوف می‌شوی !

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

آغاز و شروع زیبای یک عمر عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار را بـه شـما تبریک میگویم.

انشاالله سال هاي‌ سال درکنار هم عاشق باشید.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

آنکه قصد خوشبختی دارد در را می کوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید.

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عاشق کسی بودن بـه انسان قدرت و نیرو میبخشد

و معشوق کسی بودن بـه انسان شجاعت

پس ازدواج بـه شـما هم قدرت می‌دهد هم شجاعت.

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

در زندگی مشترک شـما وقتی بـه خوشبختی واقعی می‌رسید

کـه همسرتان را خوشبخت کنید.

پیوندتان مبارک و امیدوارم کـه خوشبخت باشید . . .

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

آغاز و شروع زیبای یک عمر

عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار را بـه شـما تبریک میگویم

انشاالله سال هاي‌ سال درکنار هم عاشق باشید .

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عشق مانند رودخانه اسـت بـه هر مانعی کـه بر خورد راه خودرا باز می کند. برایتان زندگی عاشقانه اي آرزو میکنم.

نامزدیتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

حتما بخوانید: متن زیبا برای تبریک ازدواج | متن عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج به همسر

ازدواج پیوندی اسـت کـه از درختی بـه درخت دیگر بزنند ؛ اگر خوب گرفت هردو ” زنده ” می‌شوند و اگر ” بد ” شد هردو میمیرند.

نامزدیتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عشق ممکن اسـت کـه کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا

بـه اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمی کند . . .

ورود شـما بـه دنیای عشاق را تبریک میگویم

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عاشق باشید و عشق بورزید و بدانید کـه هر چیزی رفتنی و گذشتنی اسـت . . .

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عکس نوشته پروفایل حلقه نامزدی و ازدواج عاشقانه با مدل های جدید حلقه نامزدی عکس نوشته پروفایل حلقه نامزدی و ازدواج عاشقانه با مدل های جدید حلقه نامزدی

آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید.

« پیوند زیبایتان مبارک »

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست بـه گرامی داشتنش پس همسر خودرا گرامی بدارید.

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

مهتاب برف زیبا و سفید را بـه آرامی نوازش می کند و شبی رویایی و افسونگر را نوید می دهد. در ان شب آرام و سفید، فقط عشق اسـت کـه جریان دارد و لبهای عاشق و معشوق را بـه سوی هم می‌راند و ناگهان در هم قفل می شوند. و سکوت همه ی جارا فرا گرفته اسـت. تنها یک زمزمه بـه گوش می‌رسد، دوستت دارم برای همیشه.

نامزدیت مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر می شود. دوست داشتن و دوست داشته شدن. خوشبختی شـما آرزوی قلبی ما اسـت.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف ترین گل هاي‌ هستی را

همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی

بـه مناسبت نامزدیت تقدیم می کنم

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عشق مانند رودخانه اسـت بـه هر مانعی کـه بر خورد راه خودرا باز می‌کند.

برایتان زندگی عاشقانه اي آرزو میکنم.

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر می‌شود

دوست داشتن و دوست داشته شدن

خوشبختی شـما آرزوی قلبی ما اسـت

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عاشق همه ی دنیا را در چشم معشوق می بیند و بـه هر جای دنیا کـه مینگرد

معشوق را می بیند و آن گونه اسـت کـه خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده اسـت.

پیوندتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

عکس مدل های جدید حلقه نامزدی و انگشتر نامزدی 2020 عکس مدل های جدید حلقه نامزدی و انگشتر نامزدی 2020

عشق مانند رودخانه اسـت بـه هر مانعی کـه بر خورد راه خودرا باز می کند. برایتان زندگی عاشقانه‌اي آرزو میکنم. پیوندتان مبارک.

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

بهانه زندگیم

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم

قطار زندگی مشترکتان همیشه بـه روی ریل‌هاي‌ خوشبختی حرکت کند

جشن نامزدیتان مبارک

💔💖💜💙💛💔💚💗🖤🧡

برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم بـه دم عاشق شوید منتها فقط عاشق همسرتان پیوندتان مبارک

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی