برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما

در این پست از سایت عکس نوشته و پروفایل عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

لیلا اوتادی یکی از بازیگران زن محبوب و مشهور در سینمای ایران می باشد . لیلا اوتادی را می توان یکی از گرانترین بازیگران سینما به حساب آورد . لیلا اوتادی به علت جذاب بودن چهره اش طرفداران بسیاری دارد . در این مجموعه تصاویر و عکس های جدید و زیبا از لیلا اوتادی در سال 99 – 2020 را گردآوری کردیم به همراه بیوگرافی و زندگی نامه لیلا اوتادی بازیگر خوش سیمای سینمای ایران …

همراه ما باشید در سایت عکس نوشته با جدیدترین و زیباترین عکس های خانم لیلا اوتادی + بیوگرافی

عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما

عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرك معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز كرد.

لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

زندگی هنری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

لیلا اوتادی در سریال زخم نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی کرد .

لیلا اوتادی, بیوگرافی لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادیلیلا اوتادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است

قسمتی از گفتگو با لیلا اوتادی

لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟
اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم.

وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

اولین فیلم‌هایت «بید مجنون» و «چشمان سیاه» بود. آیا همان مسیر این فیلم‌ها را ادامه دادی؟

بعد از بید مجنون تا دو سال هر پیشنهادی را رد کردم. بعد یکی دو نفر از دوستان گفتند، بازی کن تا دیده شوی. شاید بعضی فیلم‌هایی که بازی کردم را دوست نداشتم، ولی همه را با عشق بازی کردم.

_ چرا حاشیه شما زیاد است؟

خودم زیاد دنبالش نیستم. شاید به این دلیل که کارهای مختلفی انجام دادم.

_ شایعات زیادی راجع به ازدواج درباره شما بوده؟

بله؛ من به همراه هر کسی که مصاحبه کردم، گفتند ازدواج کردیم!

_ خودت به این شایعات دامن نزدی؟

به شایعه ازدواج نه!

_ در مورد شما شایعه شد که گران‌قیمت‌ترین بازیگر سینما هستید؟

بله

_ و تکذیب کردید؟

بله، چون حقیقت نداشت. در واقع من تکذیب نکردم، تکذیب شد.

– سینما مافیا دارد؟

همه چیز مافیا دارد. طبیعی است. اینکه یک کارگردان در یک فیلمی از پسرش استفاده کند، طبیعی است. من با مافیای بد مخالفم. مثلا اینکه استاد کیمیایی از پسرش برای بازی استفاده کرد، خیلی خوب است. اما بعضی وقت‌ها مافیا خیانت در حق استعدادهایی است که پشت در تئاتر‌ این کشور می‌مانند، است.

دشمن زیاد دارید؟
اوتادی در پاسخ گفت: بله، شاید کسانی که دوست داشتند، در جایگاه من باشند.

آیا قصد ازدواج دارید؟

ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مسئله را داشتم، باید ازدواج کنم. صرفا عاشق زندگی کردنم.

آیا در بین ۵ خانم بازیگر در حال حاضر، جزو پنج نفر اول هستید؟

بین ۵ یا ده نفر اول. چون در سینمای ما، برای رنج سنی ۴۰ نقش‌های خوبی پیشنهاد می‌شود. مثل مریلا زارعی و خیلی دوستان دیگر.

لیلا اوتادی, بیوگرافی لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است

_بزرگترین ترس شما چیست؟

از شرایطی که در اختیار و کنترل نباشد مثل جنگ، می‌ترسم.

_آزاردهنده‌ترین خصلت شما چیست؟

اینکه خیلی فکر می‌کنم تا تصمیم بگیرم.

_بهترین خصلت؟

بنا به گفته‌ دیگران اینکه بیش از حد مهربانم.

_آیا عمیقا احساس خوشبختی دارید؟

من، چون زیاد کتاب‌های روانشناسی می‌خوانم، جوابم به این سوال طولانی است. هر انسانی تا ۷ سالگی احساس خوشبختی می‌کند. اگر انسان خوب تربیت شود، این احساس با او رشد می‌کند. برای رسیدن به احساس خوشبختی بخصوص در جامعه ما باید تلاش کرد.

جنجال نقش ندا آقاسلطان

در آبان ۱۳۸۹ خورشیدی، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان‌نامه در برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم، اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد. صفحهٔ مخالفان اوتادی در شبکهٔ اجتماعی فیس‌بوک تنها در کمتر از هفت ساعت به ۳۰۰۰ عضو رسید و همچنین گروهی با نام موج آزادی وبگاه او را برای مدتی هک کرد.

در نهایت، اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان‌نامه تکذیب شد.

همچنین اوتادی در واکنش گفت:

«دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.»

جنجال دستمزد لیلا اوتادی :

در خبری، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید.

لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامهٔ تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:

«مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»

او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامهٔ دورهمی که به‌عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد.

عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما عکس های زیبا و جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر سینما

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی