برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر

عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر

مجموعه ای از تصاویر و عکس پروفایل تبریک روز کارگر و عکس نوشته های زیبا و جدید برای روز کارگر را در این پست از سایت عکس نوشته برای شما عزیزان قرار دادیم .

عکس نوشته روز کارگر مبارک,عکس نوشته روز کارگر برای همسر,عکس نوشته روز کارگردان,عکس نوشته تبریک روز کارگر,عکس نوشته برای روز کارگر,عکس نوشته های روز کارگر,دانلود عکس نوشته روز کارگر,عکس نوشته روز جهانی کارگر

زیباترین و جدیدترین عکس نوشته های مخصوص تبریک روز کارگر در سال 99

عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر

عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر

انسانها به طور طبیعی، موجوداتی اجتماعی اند و برای دست یابی به بیش تر هدفهای مادی و معنوی شان، ناگزیر از تعامل با یکدیگر می باشند. در حقیقت، هر کدام از انسانها بر سر سفره دیگران نشسته اند و از دست رنج هم نوعان خویش روزی می خورند.

بر این اساس، بهره مندی از دسترنج و تولیدات دیگران، حقی بر گردن مصرف کننده پدید خواهد آورد که او نیز در برابر بهره هایی که با تلاش دیگران نصیب وی می شود، در خود احساس وظیفه کند و پاسخ نیکی را به نیکی دهد، و خود را تافته ای جدا بافته از دیگران نیانگارد؛ بلکه او هم در اثر کار و تلاش، دیگران را مهمان سود دهی خویش کند و وظیفه اجتماعی خویش را به خوبی ادا کند.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

دست هایت که آیینه تلاش روزگارند، پر برکت باد!

توانِ دست هایت را می ستایم

ای سازنده ترین نقش هستی در قاموس آفرینش

تمام روزهای شکوفا از تلاش، روز تو باد!

روز بهروزی من، روز بهروزی تو، روز بهروزی تمام دست های کار آمد جهان دست هایی که

روزها را در تلاشند برای آرامش شب ها ،شب ها در تکاپویند برای آسایش روزها!

نامت که شکوه کار و تکاپوست ، تنها واژه ماندگار روزگار است

نام تو ثبت است بر تمام جراید عالم از بسته ترین زوایای «اهرام»، تا بازترین گوشه های تخت جمشید!

خوشا عرق جبین ات که خداوند، پاس می داردش . . .

حضرت علی(ع) عرقِ جبین می ریخت

و در کِشتزار کار می کرد تا کارگران برخود ببالند که رهبر آزاده شان نیز بر کارگری افتخار می کرد.

و چه زیبا آن حضرت میفرمایند:

کار همراه با پاکدامنی به مراتب از توانگری همراه با هرزگی ارزشمندتر است

آری…. کار مایه حیات زندگی است

چشمه سارِ زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند.

فراموش مباد؛ در آیینه ای که آیندگان، به صافی و زلالی اش، سوگند خواهند خورد

مبارک باد هر روز تاریخ، به نامت

به نام خداوند خوب بهار به نام شقابق گل بی قرار

به نام تواناترین واژه ها به رسم محبت به نام خدا

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند.

زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است

کار مایه حیات زندگی است

چشمه سارِ زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند.

حضرت علی(ع) عرقِ جبین می ریخت و در کِشتزار کار می کرد تا کارگران برخود ببالند که رهبر آزاده شان نیز بر کارگری افتخار می کرد. روز جهانی کارگر گرامی باد

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند. چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است کار خلاصه نمی شود به جنبش مخصوص و کارگر خلاصه نمی شود به گروهی خاص و به این انگیزه، روز کارگر روز همه ملت است…

انشاء اللّه مبارک است بر همه مستضعفین جهان و بر ملت ایران و بر شما کارگران متعهد اسلامی، روز کارگر مبارک باشد بر ملت ایران که چنین جوانان متعهدی در کارگاه ها مشغول فعالیت هستند.

دو قشر از ملت ستون فقرات کشور و انقلابند. یک قشر، قشر کارگر که با مجاهدات پیگیر خود، قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار خود انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب هم آنها هستند که با کوشش خود و جهاد خود در راه اسلام این انقلاب را به پیش می برند و من امیدوارم که کوشش آنها در پیشگاه مقدس خدای تبارک و تعالی مقبول باشد و سرفراز باشند در اینجا و در آنجا و قشر دوم کشاورزانند. کشاورزان و کاگران اساس استقلال کشورند و اگر این دو قشر به طور دلخواه انشاء اللّه عمل کنند، گرفتاری های کشور ما انشاء اللّه رفع می شود و از این جهت است که این دو قشر بیشتر مورد هجمه مخالفین انقلاب اسلامی هستند.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

من یک کارفرما هستم. کارفرمایی باانصاف و مهربان که دلش برای کارگرانش می‌تپد. مدیونید اگر باور نکنید. حتی بعضی وقت‌ها که آن‌ها در شیفت استراحت خود به سر می‌برند، از خودم می‌پرسم: «نکند حالا که کارگر سر کارش نیست به فکر بیفتد که: «این چه کار بی خود و مزخرفی است که دارم؟» و بعد تصمیم بگیرد از کار خود استعفا کند و برود. آن وقت دل من چه می‌شود که برای آن‌ها یک ذره می‌شود؟ اصلا مگر من می‌توانم بدون این کارگران عزیز و دوست داشتنی زندگی کنم؟» بنابراین برای این که جلوی رفتن آن‌ها را بگیرم، همان اول کار یک سفته به مبلغ ده برابر حقوقشان از آن‌ها می‌گیرم تا هیچ وقت فکر تنها گذاشتن من به ذهنشان نرسد. آخر حتما شنیده‌اید که شاعر گفته است:

نمکدان بی نمک شوری ندارد

دل من طاقت دوری ندارد

آن قدر کارگرانم را دوست دارم که حس می‌کنم یک جورهایی به آن‌ها وابسته شده‌ام. به همین دلیل دوست دارم همیشه در کارخانه بمانند و گل رویشان جلوی چشمم باشد. از این رو چند ماه است که حقوقشان را نداده‌ام. آن‌ها هم بعد از ساعت کاری خود در محوطه کارخانه دور هم جمع می‌شوند و مرا صدا می‌زنند و درباره‌ام شعرهای عاشقانه می‌سرایند تا دل من بیشتر برایشان غنج برود. آن‌ها آن قدر مرا دوست دارند که به رایگان برایم تبلیغ هم می‌کنند؛ به این صورت که با گوشی تلفن همراه از دورهمی‌های خود فیلم و عکس می‌گیرند و برای همه شبکه‌ها و تلویزیون‌های سرتاسر دنیا می‌فرستند تا من معروف شوم و کارخانه‌ام همه جا شناخته شود. می‌دانید چرا؟ چون از قدیم گفته‌اند: محبت دو طرفه است و دل به دل راه دارد و از این حرف‌ها.

من هم از آن بالا، از پنجره اتاقم به آن‌ها نگاه می‌کنم و قند توی دلم آب می‌شود که آن قدر مهربان هستم که آن‌ها راضی نمی‌شوند کارخانه را ترک کنند و همیشه اسم مرا صدا می‌زنند. حتی بعضی وقت‌ها جمعه‌ها هم به محل کار خود می‌آیند. از قدیم گفته‌اند:

درس معلم ار بود؛ زمزمۀ محبتی

جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را

درست است که ربطی نداشت؛ اما خیلی شعر لطیفی بود. به دل من که نشست. شما هم خودتان می‌دانید.

چند روز پیش تصمیم گرفتم به میان جمع آن‌ها بروم و برایشان سخنرانی کنم. نمی‌دانید با چه شور و هیجانی برای شنیدن سخنرانی من آمدند. اسم من از زبانشان نمی‌افتاد. آن قدر مشتاق دیدار من بودند که به محض دیدنم، به سمت من هجوم آوردند. نگهبانان کارخانه مرا از زیر دست و پای کارگران عزیزم بیرون کشیدند و به بیمارستان رساندند. جالب اینجا بود که پزشک و پرستار زحمت‌کش از لای زخم‌ها و شکستگی سرم گوجه بیرون می‌آوردند. در این گرانی گوجه اصلا انتظار نداشتم آن دوستان مهربان برای خرید هدیه به زحمت بیفتند. به قول قدیمی‌ها: «دوست مرا یاد کند، حتی با یک هل پوک!» خلاصه آن قدر خوشحال شدم که قلبم به پرواز درآمد و به واحد حسابداری دستور دادم فعلا تا چند ماه آینده هم حقوق آن‌ها پرداخت نشود تا این محبت دو طرفه همین طور ادامه پیدا کند و هر روز بیشتر و بیشتر شود:

گل سرخ و سفید آبی نمی‌شه

محبت از دلم خالی نمی‌شه

عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر عکس نوشته روز کارگر برای تبریک روز جهانی کارگر + متن روز کارگر

🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : اینترنت

بازنشر : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس و متن و اس ام اس و شعر www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی