برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

عکس نوشته با عکس شهاب حسینی + عکس پروفایل از شهاب حسینی

عکس نوشته با عکس شهاب حسینی + عکس پروفایل از شهاب حسینی

◀◀اگر به دنبال عکس نوشته های جدید شهاب حسینی – عکسهای جدید از شهاب حسنی – عکس پروفایل از شهاب حسینی – عکس شخصی شهاب حسینی و همسرش – عکس شهاب حسینی بر روی مجلات – عکس نوشته شهاب حسینی در سریال شهرزاد – دانلود والپیپر و پس زمینه با کیفیت بالا از شهاب حسینی – کانال تلگرامی شهاب حسینی – پروفایل با عکس شهاب حسینی – متن و پیام های عاشقانه شهاب حسینی هستید پیشنهاد می کنم این پست از سایت عکس نوشته را از دست ندید که پر است از عکس نوشته پروفایل جدید و زیبا از شهاب حسینی بازیگر سریال شهرزاد 😍 💚💔💖

امیدوارم از دیدن جدیدترین عکس نوشته ها و عکس های پروفایل از بازیگر محبوب ایرانی شهاب حسینی لذت ببرید و ما رو با نظراتون خوشحال کنید 🌺🌺🌺🌺

عکس نوشته با عکس شهاب حسینی + عکس پروفایل از شهاب حسینی

متن عاشقانه شهاب حسینی به همسرش

*برای هفدهمین سال در کنار هم بودن*

وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود …

دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد. کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف…

برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم … ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ….

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم

عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی

شهاب حسینی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم رخساره ساخته امیر قویدل وارد سینما شد. حسینی در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در فیلم‌های واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی و این زن حرف نمی‌زند به کارگردانی علیرضا امینی و زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی و رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرد و به عنوان یک بازیگر بیش از پیش مطرح شد و توانست برای بازی در شمعی در باد با کاراکتر بابک و رستگاری در هشت و بیست دقیقه با کاراکتر فؤاد دو سال پیاپی کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شود. وی در سال ۱۳۸۳ در قتل آنلاین و سپس در سال ۱۳۸۴ در فیلم پیشنهاد ۵۰ میلیونی به ایفای نقش پرداخت.

او سال‌های بعد برای بازی در فیلم‌های بچه‌های ابدی، شمعی در باد، محیا و دل شکسته در سال ۱۳۸۶ مورد توجه قرار گرفت. حسینی در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

سال ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ دو سال درخشان برای وی بود. او در دل شکسته ساخته علی روئین‌تن، درباره الی ساخته اصغر فرهادی، سوپراستار ساخته تهمینه میلانی، حوالی اتوبان ساخته شهرام اسدی و پرسه در مه ساخته بهرام توکلی بازی‌های متفاوت و قابل توجهی را به نمایش گذاشت و با کاراکتر کوروش زند در فیلم سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

حسینی برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد و به خاطر فیلم‌های پرسه در مه و درباره الی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما شد.

وی در درباره الی یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را با کاراکتر احمد ایفا نمود و در پرسه در مه با کاراکتر امین بازی متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت. نیلوفر ساخته سابین ژمایل در سال ۲۰۰۸ اولین کار او با کارگردان غیر ایرانی بود.

عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی

حسینی در سال ۱۳۸۹ بار دیگر با اصغر فرهادی همکاری کرد و در فیلم جدایی نادر از سیمین به ایفای نقش در کاراکتر حجت پرداخت. این فیلم برای او اولین دست‌آورد بین‌المللی اش را به ارمغان آورد و توانست خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه دیگر بازیگران مرد این فیلم به دست آورد و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما و دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود و بازی او مورد توجه انجمن بین‌المللی سینه فیلی قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه آی سی اس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

حسینی در این فیلم بازی سرشار از ظرایف تکنیکی را از خود به نمایش گذاشت. شهاب حسینی در نظرسنجی برنامه هفت سال ۱۳۹۲ به عنوان بهترین بازیگر دهه هشتاد ایران انتخاب شد. یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در سال ۱۳۹۰، هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، حوض نقاشی و تعبیر خواب در سال ۱۳۹۱ از دیگر آثار قابل توجه او در چند سال اخیر به‌شمار می‌رود.

بازی وی در حوض نقاشی با سبک متد اکتینگ در کاراکتر رضا یکی از بازی‌های قابل توجه او محسوب می‌شود و وی به خاطر ایفای نقش در این فیلم جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم لیسبون را دریافت نمود.

حسینی در سال ۱۳۹۳ به پروژه فیلم دوران عاشقی پیوست و با بازی خود برای دومین بار کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. وی در همین سال اولین فعالیت کارگردانی خود را با فیلم ساکن طبقه وسط آغاز نمود و خود در ۳۸ نقش متفاوت در این فیلم بازی کرد.

حسینی در سال ۱۳۹۴ به پروژه فروشنده، هفتمین فیلم بلند اصغر فرهادی پیوست و کاراکتر عماد را بازی کرد. حسینی در سال ۲۰۱۶ به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست با ایفای نقش در فیلم فروشنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به دست آورد.

این سومین همکاری وی با اصغر فرهادی به‌شمار می‌آید. دریافت این جایزه که برای اولین بار در تاریخ بازیگری سینما و هنر ایران اتفاق افتاد با واکنش‌های مثبت ایرانیان روبرو شد. حسینی در همین سال جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم اکشن ان فیلم آمریکا را برای بازی درفیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند به دست آورد.

💙💚💛💔💜💗🖤💓💖🧡❤

عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی

عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی

عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی  عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی  عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی عکس پروفایل از شهاب حسینی,عکس نوشته جدید شهاب حسینی

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی