برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

طراحی منزل با ایده های خلاقانه

دیزاین خانه و تغییر چیدمان منزل یکی از کار هایی است که شاید بسیاری از ما در نگاه اول تصمیم دقیق در مورد آن نداشته باشیم، اما دوست داریم چیزی را در خانه دگرگون سازیم. معمولا امروزه با دسترسی به اینترنت و فضای مجازی شما می توانید در عرض چند ثانیه طرح های زیادی را دریافت کرده و بر این اساس کار را انجام دهید. اولین بخشی که سعی می کنیم طراحی آن را توضیح دهیم، اتاق نشیمن یا هال می باشد.

رگال لباس

به هر حال نیاز است که شما در اتاق نشیمن از مبلمانی با رنگ های مناسب استفاده کنید، همیشه برای آپارتمان ها مبل های چرم ایده های بی نظیری هستند.

https://backority.ir/images/807381.jpg

رگال

البته که نوع با کیفیت آن ها قیمت بالایی دارند، پس از این مسئله باید بدانید که فضای نشیمن در بیشتر فصول سال به غیر از تابستان بهتر است که روشن و نورانی باشد، استفاده از لوستر های پر زرق و برق عموما هزینه فراوانی را برای شما به ارمغان می آورد. امروزه لوستر های کم مصرف و لامپ های پرقدرتمی توانند گزینه های مناسبی باشند.

حتی می توانید از آباژور و همینطور صندلی چرمی نیز استفاده کنید، اما موضوع این است که دیوارکوب ها نیز همیشه در واحد های آپارتمانی جذابیت دارند.

تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن

در مورد تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن نیز ایده های زیادی وجود دارد، نخست این که شما می توانید از فرش های روشن تر و یا طرح چوب در کف استفاده کنید، این طرح هم می تواند روی کاشی و سرامیک و هم پارکت باشد.

در نظر داشته باشید که فرش های مستطیل نسبت به مدل های دایره ای قطعا هم زیبایی بیشتری دارند و هم این که فضای بیشتری را می پوشانند. در نهایت باید بدانید که دکوراسیون اتاق غذاخوری نیز موضوع مهم و یکی دیگر از دغدغه های طراحان داخلی است.

به هر حال در این باره باید توضیحات کمی بیشتر باشد، این که حتی ترکیب رنگ میز و صندلی غذاخوری شما چگونه باشد نیز قطعا اهمیت ویژه ای خواهد داشت. یک آینه بزرگ در اتاق غذاخوری می تواند میزان پرتاب و پرتو نور را چند برابر کند و این موضوع قطعا به جذابیت بصری محیط خواهد افزود.

رگال استیل

  https://backority.ir/images/784523.jpg

میز های پذیرایی چرخدار نیز امروزه توسط ساکنین خانه های کوچک استفاده می شوند، به هر حال شما می توانید هماهنگ با رنگ ظروف آن را انتخاب کنید و به جای مدل های قدیمی از میز پذیرایی در نقطه کانونی استفاده فرمائید.

نکات مهم دیزان داخل خانه

در بخش بعدی به سراغ دیزاین و طراحی منزل با ایده های جذاب و خلاقانه می رویم، در درجه اول این موضوع را به یاد داشته باشید که بزرگ ترین بخش های خانه شما قطعا می توانند در زیبا تر شدن تاثیرگذار باشند، مبلمان، تخت خواب و همینطور میز تلویزیون معمولا مواردی هستند که افراد بیشتر روی آن تمرکز می کنند. خرید مبلمان یکدست با رنگ های تیره و خاکستری برای ساختمانی که دیوار با چنین رنگی دارد قطعا جذابیت دارد.

بعلاوه ان که شما می توانید مبلمان را در نقطه میانی خانه تان بگذارید. در این صورت هم فضای بیشتری خواهید داشت و هم این که از نظر جلوه و زیبایی در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت. در مورد میز تلویزیون نیز وضعیت تا حدودی مشابه است، اما قطعا شما آن ها را در یک نقطه از دیوار قرار می دهید. میز های ام دی اف و چوبی گزینه های بی نظیری هستند.

گاهی نیز می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، البته پیشنهاد ما عمدتا این است که چنین کاری را انجام ندهید و به فکر یک تغییر دکور اساسی باشید. همیشه جای تلویزیون روی میز بهتر است.

راهکار های کم هزینه طراحی داخلی

سبک مبلمان همیشه صحبتی است که در مورد تغییر دکوراسیون حتی ارزان قیمت می شود. فراموش نکنید که مبلمان کلاسیک و سلطنتی ممکن است در نگاه اول جذابیت داشته باشند. اما هم هزینه بالایی برای شما خواهند داشت و هم استفاده از آن ها در بسیاری از واحد های کوچک آپارتمانی امکانپذیر نیست.

به هر حال باید توجه داشته باشید که مبلمان بیش از حد بزرگ مناسب 99 درصد خانه های آپارتمانی نیستند. در نتیجه مبل های راحتی و یا حتی استیل گزینه های جذابی خواهند بود.

همیشه با فکر اکسسوری های ارزان قیمت باشد، بخصوص مدل های آنتیک و قدیمی که البته نسخه اصلی نیستند و قطعا شما می توانید آن ها را با هزینه کم تری خریداری نمائید.

یک صندلی تک نفره چوبی کلاسیک قطعا ایده بی نظیری است که می توانید در میان همه دکوراسیون خود قرار دهید. حتی خرید لوازم دست دوم در سمساری ها نیز می تواند ایده خلاقانه و البته هوشمندانه ای باشد که هم هزینه کم  تری برای شما خواهد داشت و هم این که می توانید با هزینه به مراتب پایین تر جنسی با چند هفته و یا چند ماه کارکرد را خریداری کنید.

ترکیب رنگ ها در دیزاین خانه

به هیچ عنوان از ترکیب رنگ های جدید فراری نباشید، به طور مثال کوسن ها همیشه برای جذاب تر کردن رنگ بندی می توانند ایده آل باشند. بعلاوه این که توصیه می شود به میزان مشخصی از رنگ های تیره، خاکستری و حتی روشن و گاهی پر رنگ و جلوه دار استفاده کنید.

https://backority.ir/images/668312.jpg

از استفاده رنگ های قرمز (البته پر رنگ و تند) نهراسید. تیرگی در کنار رنگ هایی مانند قرمز و سبز می تواند برای مبلمان گزینه ای بی نظیر و جادویی باشد.

به طور کلی و بر اساس استاندارد 60 درصد از رنگ دیوار باید خنثی باشد، می توانید در ادامه از رنگ های مکمل و روشن استفاده کنید. بهتر است که در رنگ های روشن کم ترین میزان استفاده را داشته باشید. ساختن وسایل دکوری نیز می تواند توسط خودتان ایده بی نظیری باشد.

این که از شیشه ها، ظروف و همینطور میز و صندلی های قدیمی برای دیزاین داخلی منزل استفاده کنید می تواند فوق العاده خلاقانه باشد. ست های قهوه خوری، قالیچه ها و همینطور انواع میز و صندلی های ست می تواند بی نظیر ترین انتخاب برای شما باشد.

استفاده از ایده های طراحی منزل خلاقانه

البته که معمولا پیشنهاد می شود در واحد های مسکونی کل ساختمان را به یکباره تغییر دکور ندهید، چون هم تمرکز شما را بر هم خواهد زد و هم هزینه زیادی را برایتان در بر دارد. بعلاوه این که در هنگام تعویض برخی موارد نیز بهتر است که صبر کنید.

مثلا کابینت های آشپزخانه قطعا هزینه زیادی برای شما در بر خواهند داشت. بهتر است که به عنوان اولویت آخر تغییر این بخش از آشپزخانه را در نظر بگیرید.

ضمن این که شما می توانید از سلیقه یک طراح دکوراسیون نیز بهره بگیرید؛ آن ها دقیقا می دانند که طراحی منزل شما چه چیز هایی کم دارد و با چه مواردی کامل تر خواهد شد.

طرح یک کتابخانه درون اتاق خواب شما و یا حتی در اتاق نشیمن قطعا بی نظیر است. از ساعت ها غافل نشوید، یک ساعت بزرگ و کلاسیک می تواند فضای هر یک از اتاق های شما را دگرگون سازد و بعلاوه این که شما می توانید با هزینه کم تر حتی از مدل های کوراتز استفاده کنید.

چیدمان های متقارن در خانه، فضای هال و همینور اتاق خواب امروزه بسیار استفاده می شوند و ایده های خلاقانه و بی نظیر هستند. البته این بیشتر برای ساختمان های بزرگ تر از صد متر جوابگو خواهد بود.

Regalkhas.com – رگال خاص

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی