برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

روز ولنتاین 98 چه روزی است – تاریخ دقیق روز ولنتاین 2020

روز ولنتاین 98 چه روزی است – تاریخ دقیق روز ولنتاین 2020

◀◀اگر به دنبال تاریخ دقیق روز ولنتاین سال 98 – روز ولنتاین 2020 چند شنبه است – روز ولنتاین سال 2020 کی میشه – تاریخ روز عشق سال 98 – روز ولنتاین در ایران چه روزی است – روز ولنتاین مصادف با چه روزی است – روز ولنتاین امسال ایرانی ها چه روزی است – روز ولنتاین 98 در تقویم شمسی چه روزی است – روز ولنتاین 98 چندمه هستید پیشنهاد می کنم این پست از سایت عکس نوشته را از دست ندید که تاریخ دقیق روز ولنتاین یا همان روز عشق سال 1398 – 2020 در تقویم شمسی و قمری را قرار دادیم . 😍 💚💔💖

سایت عکس نوشته فرا رسیدن روز ولنتاین روز عشق 2020 را به همه مسیحیان جهان تبریک می گوید ❤💗💔

روز ولنتاین 98 چه روزی است - تاریخ دقیق روز ولنتاین 2020

روز ولنتاین 98 چه روزی است – تاریخ دقیق روز ولنتاین 2020

روز ولنتاین (valentine) معروف به روز عشاق که صدها سال پیش در بین مسحیان جهان و کشورهای غربی هر ساله با مراسم جشنی برگزار می شود. با ما همراه باشید تا از تاریخ دقیق و تاریخچه این روز مطلع شوید.

💔💜🧡💙💚💗🖤💛💖

تاریخ دقیق ولنتاین در تقویم 98

تاریخ دقیق ولنتاین در تقویم 98 مصادف است با :

جمعه ، ۲۵ بهمن [ دَلو ] ۱۳۹۸

۲۵ / ۱۱ / ۱۳۹۸

💔💜🧡💙💚💗🖤💛💖

تاریخ دقیق ولنتاین در تقویم 2020 میلادی

تاریخ دقیق ولنتاین در تقویم 2020 میلادی مصادف است با

2020 February 14 , Friday

14 – 2 – 2020

💔💜🧡💙💚💗🖤💛💖

تاریخ دقیق ولنتاین در تقویم 1441 قمری

تاریخ دقیق ولنتاین در تقویم 1441 قمری مصادف است با :

الجمعة ، ۱۹ جمادی الثانی ۱۴۴۱

۱۹ / ۶ / ۱۴۴۱

💔💜🧡💙💚💗🖤💛💖

ولنتاین چه روزی است ؟

ولنتاین چه روزی است ؟

در افسانه‌ها آمده‌ است در سده سوم میلادی در روم باستان یکی از پادشاهان به این نتیجه رسید که مردان جوان مجرد جنگجویان بهتری هستند چون قیدی به زن، فرزند و خانواده ندارند از این رو ازدواج را برای مردان جوان ممنوع کرد…

روز ولنتاین (valentine) معروف به روز عشاق که صدها سال پیش در بین مسیحیان جهان و کشورهای غربی هر ساله با مراسم جشنی برگزار می شود.

تاریخ ولنتاین 2020 در تقویم میلادی ۱۴ ماه فوریه است و در تقویم شمسی ولنتاین 1398 در تاریخ روز 25 بهمن ماه روز جمعه (1398/11/25) است

💔💜🧡💙💚💗🖤💛💖

تاریخچه و افسانه روز ولنتاین

تاریخچه و افسانه روز ولنتاین

در افسانه‌ها آمده‌است در سده سوم میلادی در روم باستان یکی از پادشاهان به این نتیجه رسید که مردان جوان مجرد جنگجویان بهتری هستند چون قیدی به زن، فرزند و خانواده ندارند از این رو ازدواج را برای مردان جوان ممنوع کرد.

در این میان کشیشی بنام « والنتین» به صورت مخفیانه پسران جوان را با دخترهای محبوب‌شان عقد می‌کرد که در نهایت توسط پادشاه به اعدام محکوم می‌شود.

حالا اینکه این ماجرا چه قدر واقعی است هنوز سند مشخصی برایش پیدا نشده‌است و اینکه چرا ۱۴ فوریه به این روز نامگذاری شده‌است هم باز مشخص نیست و اینکه چرا از نمادهای ولنتاین عروسک‌ خرس بزرگ است از نامشخص‌ترین اتفاقات این روز است.

اما چیزی که مشخص است هرساله این روز در کشور ما روز به روز جدی‌تر برگزار می‌شود و تعداد نمادهای بیشتری پیدا می‌کند به طوری که از اواسط بهمن ماه چهره بسیاری از فروشگاه‌های شهر کاملا به رنگ قرمز در می‌آید و پول‌های زیادی خرج نمادهای این روز می‌شود تا ابراز محبتشان را با خریدن خرس‌های غول پیکر به هم ثابت کنند.

💔💜🧡💙💚💗🖤💛💖

روز عشق ایرانی :

نزدیک شدن به روز ولنتاین در همه مغازه های و خیابان های در ایران پر شده از کالاهای مرتبط با روز ولنتاین این در حالی است که هزاران سال قبل ولنتاین مسیحی ایرانیان باستان روزی موسوم به روز عشق (سپندارمذگان) داشتند. تاریخ روز سپندارمذگان یا روز عشق در روز 5 اسفند ماه می باشد.

فلسفه روز عشق به این صورت بوده است که در ایران باستان هر ماه را 30 روز حساب می کردند و هر ماه ها یک اسم داشتند و هریک از روزهای ماه نیز یک اسم داشتند.

سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود با محبت هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می کردند.

🔹🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی