برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

اس ام اس و پیامک روز ارتش برای تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی

در این پست از سایت عکس نوشته و پروفایل اس ام اس و پیامک روز ارتش برای تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی را برای شما عزیزان قرار دادیم . 💚

پیامک تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران,پیامک تبریک روز ارتش به همسرم,پیام تبریک روز ارتش مبارک,پیامک عاشقانه تبریک روز ارتش,متن پیام تبریک روز ارتش,پیامک زیبا برای تبریک روز ارتش,پیام تبریک بمناسبت روز ارتش,عکس پیام تبریک روز ارتش

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مجموعه ای از اس ام اس و پیامک های زیبا و جذاب برای تبریک روز ارتش در سال 1399 را در این پست از سایت عکس نوشته گردآوری کردیم که شامل پیام تبریک روز ارتش به همسرم و متن تبریک روز ارتش به پدرم و متن ادبی تبریک روز ارتش به برادر می باشد …

اس ام اس های زیبا و جدید برای تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 99

اس ام اس و پیامک روز ارتش برای تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی

اس ام اس و پیامک روز ارتش برای تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی

ارتش جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی کشور را بر عهده دارد.”نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

💖💖💖💖💖💖💖💖

درود بر شما ارتشیان ، شما مردان خدا که میراث دار خون شهیدانید ؛ پاینده باشید و سربلند . . .

روز ارتش مبارک باد .

💖💖💖💖💖💖💖💖

آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک

💖💖💖💖💖💖💖💖

فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک بر شما مبارک باد.

💖💖💖💖💖💖💖💖

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد ، مبارک باد

💖💖💖💖💖💖💖💖

ارتشی! اهتمامت را در سنگرهای دفاع و امنیت پاس می داریم و استواری گام هایت را در صیانت از هستی وطن، آرزومندیم؛ روزت مبارک!

💖💖💖💖💖💖💖💖

برادر ارزشی و خدمتگزار ارتشی!

همت شما را در سنگرهای دفاع از میهن پاس می داریم

روزتان گرامی باد

💖💖💖💖💖💖💖💖

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد ، مبارک باد .

💖💖💖💖💖💖💖💖

برادر ارتشی! تو، خورشید روزهای خاکستری دفاع بودی و پرنده جانت، شکستن قفس های وابستگی را به ما آموخت. آمدی تا کوچه های وارستگی و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد.

💖💖💖💖💖💖💖💖

روز ارتش، ارتشی که زخمِ دیرسالِ وطن را مرهمی دوباره نهاد و خاکِ مسمومِ سرزمین را از غبار مینِ ناامنی پاک کرد، مبارک باد.

💖💖💖💖💖💖💖💖

برادر ارتشی ! تو ، غرور خیابان های انقلابی ؛ آن گاه که شولای برادری ات را دور شانه هامان پیچیدی . . .

روز ارتش مبارک باد .

💖💖💖💖💖💖💖💖

ارتشی ! اهتمامت را در سنگرهای دفاع و امنیت پاس می داریم و استواری گام هایت را در صیانت از هستی وطن ، آرزومندیم ؛ روزت مبارک !

💖💖💖💖💖💖💖💖

مبارک باد طلوع آفتاب ایستادگی ات که مادران سرزمینت را این چنین بر درگاه افتخار ، به هلهله واداشته ای !

روز ارتش مبارک باد .

💖💖💖💖💖💖💖💖

29 فروردین، یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

💖💖💖💖💖💖💖💖

چونان کوه البرز پیمان من / چو دریای توفنده ایمان من

منم ارتشی، تحت فرمان آقا / تمام جهان تحت فرمان من

روز ارتش مبارک باد …

💖💖💖💖💖💖💖💖

ارتشی! اهتمامت را در سنگرهای دفاع و امنیت پاس می داریم و استواری گام هایت را در صیانت از هستی وطن، آرزومندیم؛ روزت مبارک!

جمع آوری : حسین شعبانی

🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : اینترنت

بازنشر : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس و متن و اس ام اس و شعر www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی