برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

اس ام اس تبریک روز صلیب سرخ و هلال احمر

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر مجموعه ای از اس ام اس های زیبا و جدید برای تبریک روز صلیب سرخ و پیامک های مخصوص تبریک روز هلال احمر در سال 1399 را در این پست از سایت عکس پروفایل و عکس نوشته گردآوری کردیم .

اس ام اس تبریک روز هلال احمر,اس ام اس تبریک هفته هلال احمر,اس ام اس به مناسبت روز هلال احمر

زیباترین و جدیدترین اس ام اس و پیامک های مخصوص تبریک روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ 99

اس ام اس تبریک روز صلیب سرخ و هلال احمر

اس ام اس تبریک روز صلیب سرخ و هلال احمر

هلال احمر، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی، در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد.
روز هلال احمر مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

ای تلاشگران برای تسکین آلام بشری، ای کوششگران در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها…
روزتان مبارک…

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، بر تمامی زحمتکشان این عرصه مبارک باد. آرزوی سلامتی…

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

18 اردیبهشت، روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ بر شما همکار گرامی مبارک…

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

صلح، نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی و گویای حقِ حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده ای است.
این روز بزرگ را بر شما زحمت کشان عزیز تبریک عرض میکنم.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

یکی از شعارهای اساسی هلال احمر، عمل به جای حرف است. آنها با به خطرانداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند.
روزتان مبارک ای عزیزان زحمت کش

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.
روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ مبارک

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسانهای فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.
روز جهانی هلال احمر مبارک باد.

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

دستهایی که مستقیم کمک می کنند مقدستر از دستهایی هستند که فقط دعا می کنند.
روز جهانی هلال احمر مبارک باد.

🔶🔸🔷🔹🔶🔸🔷

منبع : اینترنت

بازنشر : سایت عکس نوشته بزرگترین سایت عکس و متن و اس ام اس و شعر www.axneveshteh.ir

Tags

تولدت مبارک تولدم مبارک عکس اسم دو نفره عکس اسم رایگان عکس اسم سه بعدی عکس اسم عاشقانه عکس خاص برای پروفایل دخترونه عکس خاص و زیبا عکس دلنشین برای پروفایل عکس غمگین جدید عکس نوشته عکس نوشته تولدت مبارک خواهرم عکس نوشته تولدت مبارک خواهری عکس نوشته تولدت مبارک داداشی عکس نوشته تولدت مبارک دخترم عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عکس نوشته تولدت مبارک رفیق در اینستا عکس نوشته تولدت مبارک عشقم عکس نوشته تولدت مبارک پسرم عکس نوشته تولدم مبارک عکس نوشته جدید عکس نوشته خوشگل برای پروفایل عکس نوشته های تیکه دار عکس نوشته های داغون کننده عکس نوشته های مفهومی و سنگین عکس های غمگین تنهایی عکسهای غمگین متن دار عکس پروفایل عکس پروفایل خاص 2017 عکس پروفایل خاص پسرونه عکس پروفایل شاد عکس پروفایل عاشقانه جدید عکس پروفایل غمگین پسرانه عکس پروفایل پسرانه لوگوی اسم لوگوی اسم دو نفره لوگوی اسم سه بعدی لوگوی اسم عاشقانه متن تولدم مبارک پروفایل عاشقانه احساسی پروفایل عاشقانه جدید پروفایل عاشقانه خاص پروفایل عاشقانه شاد پروفایل عاشقانه غمگین پروفایل عاشقانه فانتزی